جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ساعت ۱۰:۵۰
رییس نظام مهندسی معدن خراسان شمالی اعلام کرد:

مطالعات تفصیلی معدن آلبلاغ بدون انجام حفاری های عمقی به پایان رسید

رییس نظام مهندسی معدن خراسان شمالی گفت: سازمان ایمیدرو انجام مطالعات تفصیلی اکتشاف مواد معدنی در منطقه آلبلاغ را بدون انجام حفاری های عمقی به پایان رساند و گزارش آن را به سازمان نظام مهندسی معدن استان ارائه داد.
مطالعات تفصیلی معدن آلبلاغ بدون انجام حفاری های عمقی به پایان رسید,

مهدی سجادی، رییس نظام مهندسی معدن خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: سازمان ایمیدرو انجام مطالعات مقدماتی اکتشاف مواد معدنی در منطقه آلبلاغ شهرستان اسفراین را تا بیست و چهارم دی ماه سال 99 به پایان رساند.

سجادی گفت: ایمیدرو پس از آن، انجام مطالعات تفصیلی اکتشاف را در این منطقه آغاز و گزارش نهایی آن را به سازمان نظام مهندسی معدن استان برای تایید ارسال کرد.

وی عنوان کرد: ایمیدرو در راستای انجام مطالعات تفصیلی اکتشاف در این منطقه معدنی، 200 نمونه ژئو شیمی از آب راهه ها همچنین 50 نمونه کانی سنگین و 52 نمونه سنگی برداشت کرده بود.

رییس نظام مهندسی معدن خراسان شمالی در ادامه با تصریح بر این مطلب که ایمیدرو برای انجام مطالعات تفصیلی می بایست حفاری های عمقی تا سطح 50 تا 100 متر و نمونه برداری های عمقی را انجام می داد تا به یک عیار متوسط از مواد معدنی دست می یافت، اذعان کرد: ایمیدرو در زمینه انجام مطالعات تفصیلی، حفاری های عمقی و نمونه برداری های عمقی از منطقه آلبلاغ را انجام نداده است.

وی تصریح کرد: ایمیدرو با نمونه برداری غیرعمقی از منطقه فقط پیش بینی ذخیره مواد معدنی را انجام داده و گزارش آن را به سازمان نظام مهندسی معدن استان ارائه داده است.

سجادی گفت: این اقدام ایمیدرو به آن معنا است که نمی خواهد برای خراسان شمالی وقت صرف کند چون پیش بینی کرده است که خراسان شمالی مستعد مواد معدنی فلزی نیست.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک