شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ساعت ۱۳:۲۹
امام جمعه آشخانه:

تبعیت از رهبری،آسایش و آرامش به همراه دارد

امام جمعه آشخانه گفت: مردم اگر می خواهند به آرامش و آسایش و امنیت پایدار و توسعه در معیشت و اقتصاد مستحکم دست یابند باید از اسوه حسنه یعنی رسول خدا در تمام دستورات دین خدا تبعیت نموده و از حمایت بدون چون و چرا فرزند رسول خدا (ص) مقام معظم رهبری دریغ نورزند.
تبعیت از  رهبری،آسایش  و آرامش به همراه دارد,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت رسول گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهارکرد : رسول خدا (ص) در همه امور الگو بودند و در جمیع حالات باید به این الگو تمسک کنیم.

وی افزود: از نمونه های آشکار و روشن زندگی رسول خدا (ص) این بود که با ظالمان و متجاوزان به حقوق جامعه مماشات نمی کرد  و با کفار و ظالمان سخت گیر بود و با مسلمانان و بندگان مظلوم خدا رحیم و مهربان بود.

وی گفت: امام خمینی (ره) نیز با کفار و غرب زده ها و منافقان و کسانی که با انقلاب ضدیت می کردند اشداء و سخت گیر بود اما با توده مردم رئوف و مهربان بود، بدین خاطر در شهادت فرزند بزرگوارش حضرت آیت الله سید مصطفی خمینی در راه انقلاب خم به ابرو نیاوردند و مقاوم و صبور بودند.


وی ادامه داد: پیامبر اسلام پایگاه اسلامی به نام مسجد تاسیس نمود و تمام دستورات و تعالیم الهی را از مسجد به گوش مسلمانان رسانید و نیز نمازجمعه را تشکیل داد و بدین جهت یک مسجد در قبا و یک مسجد در مدینه ساخت.

 

حجت الاسلام شریعتی نژاد افزود: امام خمینی (رحمة الله علیه) نیز به مانند پیامبر گرامی اسلام انقلاب اسلامی را از مسجد آغاز کرد و صدای انقلاب را از مساجد به گوش مردم رساند و نماز جمعه را احیا نمود.

 

وی تصریح کرد: با این مقایسه می توان  انقلاب اسلامی ایران را با صدر اسلام تشبیه کرد، امروز هم مردم اگر می خواهند به آرامش و آسایش و امنیت پایدار و توسعه در معیشت و اقتصاد مستحکم دست یابند باید از اسوه حسنه یعنی رسول خدا در تمام دستورات دین خدا تبعیت کرده و از حمایت بدون چون و چرا فرزند رسول خدا (ص) مقام معظم رهبری دریغ نورزند.

امام جمعه آشخانه خاطرنشان کرد: مردم تبعیت از معظم له که امروز به قطع و یقین مانند تبعیت از رسول خدا (ص) می باشد؛ در سر لوحه کارهای مهم زندگی خود قرار دهند زیرا یکی از سفارشات خدا به مومنین اطاعت از خدا و رسول و اولی الامر می باشد کسی که امروز در جهان حرف خدا را میزند و با ظالمان و مستکبران سختگیر است.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک