چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ساعت ۱۲:۳۸

سارق سابقه دار اماکن خصوصی در گرمه دستگیر شد

 فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری سارق سابقه دار اماکن خصوصی و کشف 7 فقره سرقت در گرمه خبر داد.
 سارق سابقه دار اماکن خصوصی در گرمه دستگیر شد,

به گزارش پایگاه خبری گرمه، سرهنگ "مجتبی نظافتی" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و مغازه در سطح شهرستان گرمه بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند سارق را شناسایی کنند، افزود: با توجه به عدم حضور متهم در مخفیگاهش، ماموران با گشت زنی هدفمند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی گرمه با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به 7 فقره سرقت اماکن خصوصی و مغازه در سطح شهرستان گرمه اعتراف کرد، یاد آور شد: در روند رسیدگی به این پرونده یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نظافتی با اشاره به اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدار های پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک