چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ساعت ۱۱:۱۲

آیا شهرداری شیروان زمین را مفت می فروشد؟

چند صباحی است در فضای رسانه ای شیروان موضوع فروش زمینی در شهر شیروان توسط شهرداری این شهر به قیمت غیر واقعی آن نقل محافل شده است، در این باره شهردار شیروان پاسخ می دهد.
آیا شهرداری شیروان زمین را مفت می فروشد؟,

عین اله احمدی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در شیروان اظهار داشت: زمین واقع در چهار راه ژاندارمری شیروان به هیچ وجه متعلق به شهرداری نیست و برخی این را به اشتباه برداشت کرده اند که از زمین های این اداره خودگردان است.

شهردار شیروان افزود: شهرداری اصلا زمینی برای فروش ندارد و فقط قدر السهم است که توسط کمیسیون ماده 5 در استانداری مشخص می شود.

وی با بیان اینکه چندین زمین به صورت نامشخص در سطح شهر وجود دارند که 6 سال است متوقف مانده اند، گفت: این زمین ها با توجه به حفاری های عمیق ممکن است باعث تخریب پیاده رو یا ساختمان های اطراف زمینشود که بسیار خطرناک است.

احمدی ادامه داد: اعتقاد دارم هر جایی که پروژه ای خوابیده باشد دلال بازی و مفسده ایجاد می شود لذا این مسائل در کمترین زمان باید حل و فصل شود.

شهردار شیروان با بیان اینکه سهم شهرداری در این پروژه 20 درصد ملک اداری این مجموعه است،گفت:  تنها مرجع قیمت گذاری کارشناس رسمی دادگستری است لذا به 3 کارشناس رسمی سپرده شد که بر مبنای قیمت کارشناسی شده قیمت گذاری کنند.

وی تصریح کرد: ارزش کاربری اداری معمولا نصف کاربری مسکونی است از طرفی قیمت 4 میلیون و دویست هزار تومان را در بحث کاربری اداری کارشناسان مطرح کرده اند که نزدیک به 5 میلیارد تومان صاحب ملک با عوارض باید به شهرداری پرداخت کند.

شهردار شیروان در پایان خاطرنشان کرد: با این توضیحات هیچگونه زمینی شهرداری ندارد که به عنوان خام فروشی در نظر بگیریم لذا مواردی که در فضای مجازی مطرح شده به علت عدم آگاهی همشهریان است.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک