پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ساعت ۱۳:۳۹

وقوع آتش‌سوزی در یک گاوداری در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از وقوع یک مورد آتش‌سوزی در یک گاوداری و آتش گرفتن 5 تن یونجه خشک‌شده و 3 تن کاه جو در این شهرستان خبر داد.
وقوع آتش‌سوزی در یک گاوداری در اسفراین ,

به گزارش گروه دریافت خبر  عصر اترک از اسفراین سرهنگ"مجید یگانه پور" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد آتش‌سوزی گاوداری در محور "اسفراین- جاجرم" در روستای خوشین این شهرستان بلافاصله مأموران انتظامی پاسگاه ایرج به محل موردنظر اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی در یک گاوداری در حوالی شهرستان اسفراین به وقوع پیوسته بود، افزود: در اثر این آتش‌سوزی تعداد 2 رأس گاو در حال تلف شدن سربریده شد و مقدار 5 تن یونجه خشک‌شده و 3 تن کاه جو در آتش سوخت.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه با حضور به‌موقع مأموران انتظامی و آتش‌نشانی آتش مهار و از خسارت بیشتر جلوگیری شد، تصریح کرد: بر اساس نظریه کارشناسان ارزش خسارت وارده حدود 1 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه تحقیقات برای مشخص شدن علت وقوع این آتش‌سوزی ادامه دارد، از دامداران سطح شهرستان خواست تا برای گرمایش محیط دامداری خود از وسایل گرمایشی استاندار استفاده کرده تا مشکل خاصی در این زمینه اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک