پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ساعت ۱۰:۱
فرمانده انتظامی شهرستان فاروج

۲کیلوگرم هروئین در فاروج کشف شد

علیرضا پوربه گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فاروج، دو کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین فشرده کشف شد.
2کیلوگرم هروئین در فاروج کشف شد,

به گزارش صبح فاروج، فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی تور ایست و بازرسی را برای کنترل خودروهای عبوری در ورودی شهرستان فاروج به اجرا گذاشتند.

سرهنگ علیرضا پوربه با بیان اینکه تجربه نشان داده در مواقع اجرای تور ایست و بازرسی، قاچاقچیان اقدام به انداختن موادمخدر در حاشیه جاده می کنند، خاطرنشان کرد: مامورین پس از اتمام ایست و بازرسی اقدام به پایش حاشیه جاده ورودی کردند که یک کیسه برنج حاوی دو بسته پلاستیکی موادمخدر کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این کیسه حاوی دو کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین فشرده است، گفت: قاچاقچیان با مشاهده ماموران و تور ایست و بازرسی اقدام به پرتاب نمودن موادمخدر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در پایان تاکید کرد: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین اجرای تورهای ایست و بازرسی مقطعی نیست و پلیس با جدیت با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر برخورد می کند.

 سال گذشته نیز ماموران موفق شدند در این شهرستان مقداری هروئین فشرده شده در شیلنگ آب را کشف کنند که نشان از هوشیاری ماموران و آگاهی از شیوه های متفاوت قاچاق مواد مخدر دارد.

انتهای پیام/شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک