چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ساعت ۲۱:۳۱
فرماندار اسفراین :

نیروی انتظامی از ارکان مهم کشور در برقراری نظم و امنیت است

مهدی کرامتی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم کشور در برقراری نظم و امنیت است، گفت: نیروی انتظامی در ارتقاء آرامش و امنیت مردم در جامعه نقش مهمی ایفاء می کند و در این مسیر در حال رشد و پیشرفت است.
نیروی انتظامی از ارکان مهم کشور در برقراری نظم و امنیت است,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر اترک،  مهدی کرامتی ، فرماندار شهرستان اسفراین  در مراسم  صبحگاه مشترک انتظامی شهرستان اسفراین ضمن تبریک هفته ناجا و با تقدير از تلاش‌های کارکنان انتظامي در تأمین امنيت شهرستان،گفت:امنیت و آسایش مردم اسفراین حاصل رشادت‌ها و فداکاری‌های شبانه‌روزی سبزپوشان نیروی انتظامی است. 

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف بسیار خوب عمل کرده به‌گونه‌ای که حضورش همیشه در همه صحنه‌ها کارساز بوده است که می‌توان به مدیریت ستودنی ناجا در تأمین نظم و امنیت به‌ویژه انتخابات گذشته ،مدیریت معدن آلبلاغ ،مبارزه با مواد مخدر و مدیریت فضای سایبری و.. که خود نشانی از خدمت‌رسانی مجاهدانِه و متعهدانه به شهروندان است اشاره کرد. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم محوری در نیروی انتظامی در کسب رضایتمندی مردم از عملکرد این سازمان تأثیرگذار است ،بیان داشت: نیروی انتظامی مشاوری امین برای مردم و کمک به دستگاه‌های اجرائی در تأمین امنیت و اقدامات پیشگیرانه در کاهش آسیب‌هاست.

کرامتی بابیان اینکه نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم کشور در برقراری نظم و امنیت است افزود: نیروی انتظامی در ارتقاء آرامش و امنیت مردم در جامعه نقش مهمی ایفاء می‌کند و در این مسیر در حال رشد و پیشرفت است. 

وی در ادامه با اشاره گسترش فضای مجازی و تلاش پلیس جهت امنیت و مدیریت این فضا خاطرنشان کرد: با گسترش فضای مجازی و گسترش فناوری‌های نو ،اقدامات نیروی انتظامی در این حوزه نشان داد که همیشه پلیس در عرصه‌های مختلف حضور چشم‌گیری داشته‌ است. 

کرامتی در پایان با اشاره به ویژگی‌های بارز پلیس خاطرنشان کرد: برخورد ظریف و هوشمندانه نیروی انتظامی با آسیب‌ها و حوادث در جهت کسب رضایت مردم بوده چرا که اقدامات و عملکرد این سازمان خط مقدم پیشخوان خدمات نظام است .

انتهای پیام/ خراسان شمالی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک