چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ساعت ۱۵:۲۶
خطیب نماز جمعه شیروان:

تنها مسیر پیش روی ملت‌های مسلمان اخراج کامل آمریکا از منطقه است

حجت الاسلام حسین تکمیلی به فتنه انگیزی آمریکا در منطقه اشاره کرد و افزود: تنها مسیر پیش روی ملت‌های مسلمان اخراج کامل آمریکا از منطقه است.
تنها مسیر پیش روی ملت‌های مسلمان اخراج کامل آمریکا از منطقه است,

به گزارش عصراترک از شیروان، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی امام جمعه شیروان در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: آمریکا هرکجا ورود کرده جنایت، غارت و ویرانی به بار آورده است و هر کسی که به آمریکا اعتماد کرد دچار زیان و خسران شده است.

امام جمعه شیروان تاکید کرد: نمونه روشن سیاست استکبار این است که آمریکا ۲۰ سال پیش به بهانه مبارزه با طالبان وارد افغانستان شد و بعد از کلی جنایت و خسارت کشور را به طالبان تحویل داد و با خفت و خاری خارج شد.

وی اعتماد به آمریکا را جهالت یا خیانت دانست و بیان داشت: نمونه داخلی کشور ما برجام بود که جز ضرر و خسران نتیجه‌ای به بار نیاورد و برخی از مسئولین ما بعد از سالها اظهار داشتند که ما اشتباه کردیم و معلوم شد که حتی یک بار هم متن برجام را مطالعه نکرده بودند

امام جمعه شیروان با اشاره به دهه وقف، این سنت حسنه را صدقه جاریه دانست که نه تنها خیر و برکات آن برای خود واقف ماندگار می باشد بلکه برای مردم و نسل های آینده هم مفید و سودمند است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان تصریح کرد: امروزه بسیاری از خدمات فرهنگی، علمی و اجتماعی به برکت نیت های خیر واقفین در گذشته است.

 حجت الاسلام تکمیلی در همین زمینه چهار عرصه مهم مورد نیاز جامعه را حوزه علمیه، قرآن و کار فرهنگی، اشتغال و ازدواج دانستند که می توان موقوفات را به سمت آنها هدایت کرد.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک