شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ساعت ۱۰:۲۱
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

فوریت در پرداخت وام بلاعوض زلزله زدگان خراسان شمالی

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از شنبه، باقی مانده وام بلاعوض زلزله زدگان استان خراسان شمالی پرداخت می شود.
فوریت در پرداخت وام بلاعوض زلزله زدگان خراسان شمالی ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم  اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده عمارت جاجرم، اظهار کرد: با تاکید رییس جمهور، باقیمانده وام بلاعوض و وام تکمیلی زلزله زدگان، به فوریت پرداخت خواهد شد.


اکبر نیکزاد با بیان اینکه بانک های عامل مورد نظر، تعامل خوبی برای رفع مشکل خواهند داشت افزود: ۴۰ روز دیگر با سفر دوباره به خراسان شمالی، روند بازسازی را بررسی خواهم کرد.

با دستور رئیس جمهور مبنی بر تسریع در پرداخت تسهیلات بلاعوض باقیمانده به زلزله زدگان، این روند در استان خراسان شمالی نیز شتاب خواهد گرفت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه برای بازسازی مناطق زلزله زده خراسان شمالی اقدامات خوبی انجام گرفته است، گفت: برخی از روستاها پستی و بلندی‌های زیادی داشت لذا امکان عبور وسایل نقلیه برای آواربرداری نبود و با کمک مردم منطقه این اقدام به صورت دستی انجام شده است.

وی کافی نبودن میزان تسهیلات ساخت مسکن و عدم پرداخت بخشی از تسهیلات بلاعوض را از مشکلات مناطق زلزله زده دانست و افزود: اسکان زلزله زدگان از نگرانی‌های رئیس جمهور است و تلاش داریم تسهیلات بلاعوض باقیمانده و تسهیلات تکمیلی پرداخت شود.

نیکزاد در خصوص تحویل کانکس به مردم زلزله زده گفت: اعتبارات خرید کانکس از محل تسهیلات بلاعوض خواهد بود بنابراین تلاش داریم تا قبل از شروع فصل سرما ساخت و بازسازی مناطق زلزله زده به اتمام برسد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در انتها بیان کرد: تا مجبور نشویم کانکس خریداری نخواهیم کرد چرا که تمایل مردم، پرداخت تسهیلات بلاعوض جهت تکمیل ساخت منازل خود است.

انتهای پیام/ تقی زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک