جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ساعت ۱۷:۲۷
امام جمعه شهرستان راز و جرگلان :

مهیا بودن فضای ورزشی برای نوجوانان و جوانان یکی از مهم ترین نیاز ها است

حجت الاسلام نادعلیزاده در خصوص عدم بهره مندی نوجوانان و جوانان از امکانات سالن ورزشی شهر راز گفت : فضاهای ورزشی انگیزه بخش ، نشاط آفرین و نیاز نوجوانان و جوانان شهر است.
مهيا بودن فضای ورزشی برای نوجوانان و جوانان یکی از مهم ترین نیاز ها است ,

به گزارش خبرنگار عصر اترک نادعلیزاده امام جمعه شهر راز بیان داشت : بااشاره به دستور مقام معظم رهبری نسبت به عدم واردات لوازم خانگی خارجی کشور دچار جنگ اقتصادیست،تولید کنندگان داخلی باید کالای باکیفیت،تولید نموده،برای کیفیت تضمین بدهند وثبات در قیمت داشته باشند و مردم نیز از محصولات با کیفیت تولید داخل خریداری نمایند .
حجت الاسلام و المسلمین نادعلیزاده در ادامه عنوان کرد : امروز مطالبه ای در شهر راز مطرح شد که لازم است با توجه به رنگ بندی آبی کرونایی شهرستان ، شورای شهر راز برای بازگشایی پارک شورا و رسیدگی به امکانات ورزشی و تفریحی آن تمهیدات لازم را در نظر بگیرند .

ایشان در خصوص عدم بهره مندی نوجوانان و جوانان از امکانات سالن ورزشی شهر راز گفت : فضاهای ورزشی انگیزه بخش ، نشاط آفرین و نیاز نوجوانان و جوانان شهر است ، نوجوان ما نباید دغدغه نداشتن سالن ورزشی را داشته باشد ، در این خصوص اموزش و پرورش ، ورزش و جوانان ،بسیج دانش آموزی و... تمام ظرفیتهای خود را برای استفاده نوجوانان و جوانان از سالنهای ورزشی به کار گیرند .

 

انتهای پیام / علی رضا خان شریفان 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک