شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۴۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ساعت ۱۳:۵
گزارش تصویری؛

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی بسیج با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج در شیروان

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی با حضور در شهرستان شیروان یک واحد 2 طبقه مسکونی را کلنگ زنی، یک واحد مسکونی و 2 مدرسه سپاه را افتتاح و از مدل اجرای هم افزایی گروه های جهادی اقشار بسیج در مساجد و محلات بازدید کرد.
افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی بسیج با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج در شیروان,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از شیروان، سردار سلیمانی در حضور چند ساعته خود در شهرستان شیروان در جمع خبرنگاران یکی از برنامه های بسیار خوب بسیج در سراسر کشور را ایجاد و دایر کردن مدارس در مقاطع مختلف دانست و افزود: در استان خراسان شمالی و سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام قدم هایی خوبی در این راه برداشته شده و امروز در شیروان از بعضی از این آموزشگاه ها بهره برداری شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: کادر آموزشی مجرب، امکانات مورد نیاز و فضاهای مناسبی تهیه و در اختیار مردم قرارگرفته است.

وی تاکیدکرد: بنا است در هر شهرستان یک زنجیره ای از مهد تا پیش دانشگاهی را هم برای پسران و هم برای دختران ایجاد کنیم که تلاش می کنیم این زنجیره در استان خراسان شمالی و شهرستان های آن سریعتر انجام شود.

سردار سلیمانی برنامه های بسیج و سپاه را در استان مفصل و متععد دانست و بیان داشت: در زمینه پیشرفت، سازندگی و محرومیت زدایی، رفع نیازهای مردم محروم در زمینه مسکن، راه روستایی، تامین آب شرب و زیرساخت های روستاها و حاشیه شهر، تسهیل ازدواج آسان و ... که بایستی تلاش شود در کنار سایر دستگاه ها و خیرین عزیز و نهادهای مسئول، مسائل و مشکلات مناطق مختلف را احصاء کنیم و به عنوان خدمتگزاران مردم به میدان برویم که بسیج در این زمینه آمادگی کامل دارد.

سردار سلیمانی تعداد پروژه های موجود در سطح کشور را بسیار بالا شمرد و خاطرنشان کرد: بیش از 10 پروژه جهادی در کل کشور داریم که در موضوعات مختلف هستند و براساس زمانبندی آماده شده اند و به بهره برداری رسیده اند و انشاالله با توجه به اینکه دولت جدید با توانایی های جدید و ظرفیت های جدید به میدان حل مسئله خواهد آمد، تلاش خواهیم کرد در نیمه دوم سال سهم دیگری را به پروژه های محرومیت زدایی اضافه کنیم.

 

 

عکس: احسان حق بین

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک