پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ساعت ۱۳:۵۳

۲ شکارچی قوچ و میش در جاجرم دستگیر شدند

مدیر حفاظت محیط زیست جاجرم گفت: ۲ شکارچی قوچ و میش درکوه اوزوم این شهرستان دستگیر و از آنان اداوات مختلف شکار کشف شد.
۲ شکارچی قوچ و میش در جاجرم دستگیر شدند,

به گزارش عصراترک، احمد صفرزاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: : حضور گروهی از شکارچیان در کوه ازوم به وسیله قرقبانان گزارش شد و متخلفان با تلاش قرقبانان، محیط‌بانان و همکاری ماموران انتظامی سنخواست در محل ارتکاب جرم دستگیر شدند.

وی افزود: شکارچیان یک گروه بودند که ۲ نفر دستگیر و شمار دیگر متواری شدند و از متخلفان لاشه یک راس میش وحشی و اجزای بدن و سر یک راس گراز وحشی کشف شد.

وی با بیان اینکه این افراد شکارچیان حرفه ای هستند که ادوات مختلف برای شکار دارند افزود: از متهمان انواع ادوات مدرن شکار شامل یک قبضه سلاح غیرمجاز گلوله زنی ۲۷۰ دوربین دار، یک دستگاه بی سیم دستی، یک دستگاه مسافت سنج، سه دستگاه دوربین چشمی، ۱۹ تیر فشنگ گلوله زنی، ۲۳ تیر فشنگ ساچمه و چهارپاره، یک دستگاه موتورسیکلت تریل، یک رشته تور پرنده گیری، یک قبضه چاقو و دیگر لوازم ضروری شکار و صید کشف و ضبط شد.

مدیر حفاظت محیط زیست جاجرم خاطرنشان کرد: طبق قانون شکار و صید جریمه شکار یک راس میش وحشی ۷۵۰ میلیون ریال و یک راس گراز وحشی چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

 

انتهای پیام/ پاک منظر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک