شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ساعت ۱۱:۱۹
در آستانه هفته دفاع مقدس؛

اجرای ۳ نمایشی خیابانی در جاجرم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم گفت: نمایش خیابانی «شهادت» ، «فرکانس» و «سهم عاشقی» در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان جاجرم اجرا شد.
اجرای ۳ نمایشی خیابانی در جاجرم ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم با بیان این که ۳  نمایش خیابانی  هر کدام با بیش از ۳ اجرا برای این ایام در نظر گرفته شد، تصریح کرد: نمایش «شهادت» به نویسندگی «احمد یوسف زاده» و کارگردانی «محمد کاظم نظم آرا»  و با هترنمایی «نگین مومنی» و «محمد علی آدمی» برای علاقمندان به اجرا در آمد.

«علی اصغر شکوری» افزود: نمایش «فرکانس» به نویسندگی «میثم سرآبادانی» و کارگردانی «مهدی فخرانی» و با بازیگری «علی آزمون» و «مهدی فخرانی» برای علاقه مندان اجرا شد.

وی «سهم عاشقی» را نمایش دیگری دانست که به  کارگردانی و نویسندگی  «انسیه حاجی زاده» اجرا شد که در این اثر نمایشی «انسیه حاجی زاده»، «محمد مهدی شاهی پناه»،  «فاطمه قدرتی» ، «علی اسدی فر»، «رویا مرگن» و «مریم شاهرودی» در این اثر نمایشی به ایفای نقش پرداختند.

وی یادآور شد؛ نمایش «سهم عاشقی» در نوبت صبح و نمایش «شهادت» و «فرکانس» در نوبت عصر از بیست و هشتم شهریور ماه تا دوم مهرماه برای علاقمندان اجرا می شود.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک