شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ساعت ۱۱:۲۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی خبر داد:

تنش آبی ۶ روستای مانه و سملقان رفع شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: مشکل کمبود آب شرب روستاهای دشتک علیا، دشتک سفلی، کشانک، مهمانک، زمان صوفی و آزادگان با اقدام اداره امور آب و فاضلاب شهرستان مانه و سملقان با صرف اعتباری بیش از دو میلیارد تومان حل شد.
تنش آبی 6 روستای مانه و سملقان رفع شد,

غلامحسین ساقی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در گفت و گو با عصراترک در این باره اظهار کرد: با وجود کمبود آب شرب در روستاهای دشتک علیا و دشتک سفلی، مسیر خط انتقال آب شرب از محل چشمه تا محل مخزن ذخیره آب این روستاها دوباره بررسی و تعداد چهار دستگاه شیر هوایی 100 میلیمتری در مسیرهای مشخص، جانمایی و نصب شدند.

ساقی همچنین افزود: لوله های ورودی به مخزن ذخیره آب این روستاها نیز اصلاح شدند که با انجام این اقدامات موجب شد تا مقدار آب ورودی به مخزن این دو روستا افزایش پیدا کند و شرایط تامین آب این روستاها پایدار بشود.

وی در ادامه عنوان کرد: برای رفع کمبود آب شرب در روستاهای کشانک، مهمانک، زمان صوفی و آزادگان نیز در مسیر خط انتقال آب این روستاها دو ایستگاه پمپاژ آب مستقر و راه اندازی شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی خاطر نشان ساخت: یک باب مخزن جدید ذخیره آب با ظرفیت 300 متر مکعب همچنین چهار و هزار و 500 متر خط لوله انتقال آب ( هزار و 500 متر در مسیرهای ایستگاه های پمپاژ تا روستاهای مهمانک و سه هزار متر بین دو روستای اسلام آباد و مهمانک) نیز وارد مدار بهره برداری شد.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک