جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ساعت ۱۱:۱۰
فرمانده سپاه شهرستان اسفراین:

۲۳۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اسفراین برگزار می شود/ بهره برداری از ۲ باب منزل مسکونی

ابوالفضل باقری از اجرای ۲ هزار و ۳۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان اسفراین خبر داد.
۲۳۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اسفراین برگزار می شود/ بهره برداری از ۲ باب منزل مسکونی,

به گزارش خبرنگار عصراترک از اسفراین، سرهنگ ابوالفضل باقری، فرمانده سپاه شهرستان اسفراین امروز دوشنبه ۲۹ شهریور در نشست خبری ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های متعدد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، توسط پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های محلات شهری و روستایی و کانون‌های اقشاری برگزار می شود.

باقری دیدار با خانواده معزز شهدا، تکریم ایثارگران، جانبازان و آزادگان، پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس،تجلیل از زنان ایثارگر شهرستان، برپایی نمایشگاه‌های متنوع فرهنگی و نظامی، عرضه محصولات فرهنگی و ورزشی  و برگزاری شب شعر و شب خاطره دفاع مقدس، کمک های مومنانه ، اردوی جهادی بسیج اصناف و بازاریان  را از جمله این برنامه ها برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه تجدید میثاق با شهدا از گلباران و غبارروبی  قبور مطهر شهدا در آغاز هفته دفاع خبر داد و افزود: اعزام راویان دوران دفاع مقدس به مساجد، ادارات و مراکز عمومی جهت اجرای برنامه روایتگری، تجلیل از خانواده های معزز شهدا، بزرگداشت سیدالشهدای جبهه مقاومت، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری ادعیه، برگزاری برنامه های ورزشی متنوع با محوریت دفاع مقدس و شهدای والامقام شهرستان از دیگر برنامه های هفته دفاع در اسفراین خواهد بود.

سرهنگ باقری از دیگر برنامه‌های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تولید و پخش محتواهای مجازی و تولیدات رسانه‌ای، برپایی میز خدمت با حضور رؤسای ادارات، بازسازی یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس با عنوان بازی دراز، تقدیر از جوانان نخبه، ارسال پیامک با محتوای دفاع مقدس و شهداء و برگزاری یادواره های شهدا، عنوان کرد.

فرمانده سپاه شهرستان اسفراین با بیان اینکه اجرای این برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با هدف انتقال تجربیات و دستاوردهای جنگ تحمیلی به نسل های آینده در دستور کار است، گفت: این برنامه‌ها توسط پایگاه‌ها، حوزه‌های محلات و کانون‌های بسیج اقشار برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲ باب منزل مسکونی محرومین تحت پوشش بهزیستی که توسط گروه های جهادی احداث شده است به بهره برداری خواهد رسید ویک پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد .

انتهای پیام/حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک