چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ساعت ۱۱:۳۹
سرپرست آموزش و پرورش شیروان:

‍ اهدای ۱۰۰۰ بسته لوازم تحریر در بین دانش آموزان بی بضاعت و محروم روستایی

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان از اهدای ۱۰۰۰ بسته لوازم تحریر با همکاری خیرین در بین دانش آموزان بی بضاعت و مناطق محروم روستایی شهرستان شیروان خبر داد.
‍ اهدای ۱۰۰۰ بسته لوازم تحریر در بین دانش آموزان بی بضاعت و محروم روستایی,

مظفر نادری، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شیروان با اعلام این خبر گفت: باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید و نگاه ویژه به دانش آموزان مناطق محروم به همت خیرین محترم و به خصوص همکار فرهنگی مقداد باقرزاده به واسطه ارتباطی که با خیرین سایر شهرستان ها دارد، هزار بسته لوازم تحریر، هر بسته به مبلغ صد هزار تومان و جمعا صد میلیون تومان لوازم تحریر آماده تا در بین دانش آموزان بی بضاعت حاشیه شهر و مناطق محروم روستایی اهدا گردد.

نادری  افزود: مدیران مدارس دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند را شناسایی کرده اند و تا اول مهر ماه لوازم تحریر در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد تا در بحث لوازم تحریر دچار مشکل نشوند.

وی در پایان از نگاه کریمانه ی خیرین تقدیر  کرد و از کلیه مردم شهرستان شیروان جهت کمک به کار های خیر خواهانه و خدا پسندانه دعوت کرد.

انتهای خبر/ ا. حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک