جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ساعت ۱۴:۵۳

آیین سومین روز درگذشت دکترعبدالجلیل غیادی در جرگلان برگزار شد

در گذشت سومین روز شهید مدافع سلامت جرگلان دکترعبدالجلیل غیادی روز گذشته با حضور خانواده آن مرحوم، محمد وحیدی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار راز و جرگلان،امامان جمعه، بخشدار، علمای اهل تسنن و مردم منطقه درمصلای آتا نیاز آخوند بخارایی یکه سعود برگزار شد .
آیین سومین روز درگذشت دکترعبدالجلیل غیادی در جرگلان برگزار شد,

به گزارش عصراترک، در این مراسم آخوند خالمحمد سر فراز  از علمای جرگلان با بر شمردن خدمات و همچنین خصوصیات اخلاقی دکتر غیادی گفت: جرگلان با رفتن دکتر غیادی یک حامی مهم را در همه عرصه ها از دست داد.

آخوند سرفراز افزود: وی  علاوه بر خدمات شایان در حوزه پزشکی و طبابت در رسیدگی به نیازمندان جرگلان و ارزش نهادن به صنعت اسب ترکمن و قالی ترکمن خدمات بیشماری داشته است .

درخواست نامگذاری 2 خیابان به نام دکتر غیادی

یکی فعال اجتماعی و نیکوکار گلستانی نیز در این مراسم گفت: از نماینده مجلس و مسولان درخواست داریم نسبت به تسریع جاده مراوتپه به جرگلان اقدامات لازم را انجام دهند تا مراودات دو شهرستان بیشتر شود.

قربان محمد شاه نظری همچنین تقاضای نامگذاری یک خیابان در جرگلان و یک خیابان در بجنورد بنام دکتر غیادی کرد.

وحدت اقوام مهترین دغدغه دکتر غیادی بود

محمد وحیدی نماینده پنج شهرستان نیز در مراسم سومین روز در گذشت دکتر غیادی گفت : فقدان دکتر غیادی مثل فقدان عزیزان درجه یک ماست.

وحیدی اظهارکرد: دوستی و برادری ما با دکتر غیادی از ساخت مدرسه شبانه روزی جرگلان درسال۸۵ آغاز شد.

وی گفت : دکترغیادی در امتحانات سخت الهی نمره قبولی گرفت چون حرف وعملش یکی بود، او پزشکی بود که از همه چیزش گذشت و انسانیت را معنا کرد.  

وی تاکید کرد: مرحوم غیادی در این منطقه محروم ماند درحالی که می توانست در ۲۰ کشور دیگر زندگی کند .

 این نماینده مجلس ادامه داد: دکترغیادی متعلق به زمان و مکان نبود و سالهای سال، یاد و خاطره اش برای مردم جرگلان ماندگار خواهد ماند چون خدمت به مردم را رها نکرد.

وحیدی تاکید کرد: مهمترین دغدغه دکتر غیادی وحدت و برادری همه اقوام و مذاهب بود و نسل جدید برای ادامه راه دکتر غیادی وحدت و برادری را در قلب و دل و ایمانشان تقویت کنند.

وی گفت: دکتر غیادی باور شگفت آوری به توانمندی و استعدادهای منطقه جرگلان از جمله تقویت صنعت ابریشم (نوغانداری و فرشبافی) و پرورش اسب ترکمن داشت.

به گزارش عصراترک، دکتر غیادی در ۱۶ شهریور در بیمارستان امام حسن بجنورد بر اثر کرونا در گذشت و در آرامگاه شهر گمیشان در استان گلستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام /رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک