جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ساعت ۱۱:۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

پروژه ۱۴ ساله مجتمع فرهنگی فاروج منتظر تامین اعتبار است

حسین فرخنده با بیان اینکه پروژه مجتمع فرهنگی و هنری فاروج 14 سال است که در دست احداث است، گفت: درصورت ابلاغ اعتبار مجتمع فرهنگی، هنری فاروج در سال جاری بهره برداری شده و انتظار هنرمندان پایان خواهد رسید.
پروژه 14 ساله مجتمع فرهنگی فاروج منتظر تامین اعتبار است,

به گزارش خبرنگار عصراترک در فاروج، حسین فرخنده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری شهر فاروج گفت: بر اساس آخرین پیگیری هایی که از سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان داشتیم، سازمان برنامه و بودجه قول مساعد داده که این اعتبار بزودی ابلاغ خواهد شد که اگر این اتفاق بیفتد انشاءا... شاهد بهره برداری از مجتمع فرهنگی، هنری در سطح شهرستان در سال جاری خواهیم بود و انتظار هنرمندان نیز به پایان خواهد رسید.

وی افزود: پروژه مجتمع فرهنگی، هنری در این شهرستان سالیان بسیار زیادی است که در دست احداث است و هنوز به بهره‌برداری نرسیده و هنرمندان شهرستان نیز منتظر تکمیل و بهره برداری از آن هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: این پروژه حدود ۱۴ سالی است که در دست احداث است و با توجه به اینکه در یک مقطع زمانی مکان مجتمع تغییر یافته بود اما با این حال تمام تلاش خود را در راستای تکمیل و بهره برداری از این پروژه انجام خواهیم داد.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این پروژه از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری است لازمه آن این است که مانده اعتبارات آن تخصیص و ابلاغ شود تا به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/شادکام 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک