سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ساعت ۹:۲۱
رئیس شورای شهر جاجرم:

بومی گرایی، جوان گرایی و تخصص ملاک انتخاب شهردار جاجرم بود

رئیس شورای شهر جاجرم گفت: بومی گرایی، جوان گرایی، تخصص، توانمندی و داشتن برنامه های عملکردی متقاضیان پست شهرداری جاجرم در شورا بررسی شد و در نهایت با اتفاق آرا محمد ایزدی به عنوان شهردار انتخاب شد.
بومی گرایی، جوان گرایی و تخصص ملاک انتخاب شهردار  جاجرم بود,

ابراهیم اخوان، رئیس شورای شهر جاجرم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم در خصوص نحوه انتخاب شهردار جاجرم گفت: با توجه به اینکه انتخاب شهردار یکی از حوزه اختیارات و وظایف شورای شهر هست در مجموعه شورای جاجرم بر آن شدیم که در غالب فراخوانی در دو مرحله از تمام افرادی که خودشان رو در این سمت توانمند می بینند رزومه و مدارک و مستندات و طرح و برنامه هایشان را برای دفتر شورای شهر ارسال کنند.

وی افزود: 18 نفرمدارک و مستندات شان را به دفتر شورای شهر ارسال کردند که در جلسات متعددی در صحن شورای شهر این مدارک به بحث و بررسی گذاشته شد و اعضای شورای شهر نگاه و نکته نظرات خودشان را بیان کردند.

اخوان با بیان اینکه در مرحله دوم قرار بر آن شد که بصورت مصاحبه حضوری در خدمت تمامی این گزینه ها و کاندیدا ها باشیم ابراز داشت: در هر جلسه از مصاحبه بالغ بر دو ساعت فرصت در اختیار گزینه ها قرار داده شد تا به تبین اهداف و برنامه های خود پرداختند.

وی گفت:پس از گذشت چند روز از اتمام مصاحبه و انجام تحقیقات تکمیلی در جلسه ای که دهم شهریورماه جاری با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد و گزینه نهایی انتخاب شد.

رئیس شورای شهر جاجرم تصریح کرد: در این جلسه بومی گرایی، جوان گرایی، تخصص توانمندی و داشتن برنامه های عملکردی گزینه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت به گزینه آقای محمد ایزدی به عنوان سمت شهردار جاجرم رسیدیم.

وی افزود: برنامه های آقای ایزدی مورد توجه اعضای شورای شهر جاجرم قرار گرفت و با اتفاق آرا و 5 رای مثبت به عنوان شهردار شهر جاجرم انتخاب شدند و امیدواریم در ادامه هم با تلاش و اهتمام ویژه و با کار جهادی و میدانی بتونند این نظر و نگاه مثبت را پاسخ دهند.

لازم به ذکر است که پیش از این محمد علی پهلوان، شهردار جاجرم بود و محمد ایزدی، معاون شهردار بود.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک