سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ - ساعت ۱۴:۳۹
امام جمعه جاجرم:

آمریکایی ها در حال فرار مذبوحانه از افغانستان هستند/ مسئولین باید مردمی باشند

امام جمعه جاجرم با اشاره به اینکه امروز آمریکایی ها در افغانستان در حال فرار مذبوحانه هستند، گفت: مستکبران باید بدانند که اشغالگری راه به جایی نمی رسد و باید سیاست های استعماری خود را عوض کنند.
آمریکایی ها در حال فرار مذبوحانه از افغانستان هستند/ مسئولین باید مردمی باشند,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم حجت الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم در خطبه های این هفته جاجرم ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به موضوعات مهمی اشاره کردند که می توان در سه بخش حرکت بر ریل انقلاب، حرکت بر ریل ولایت و حرکت بر ریل مردم و مردمی بودن خلاصه کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت سازندگی، سیاست خارجی، فرهنگ و اموزش باید بر اساس انقلاب باشد،گفت: امام خمینی (ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد.

خطیب جمعه جاجرم با طرح این سوال که امروز چرا دشمن این قدر هجمه و تخریب علیه مقام معظم رهبری دارد، ابراز داشت: امروز نباید علم ولایت را گم کرد که اگر این اتفاق بیوفتد دچار آسیب خواهیم شد.

وی اضافه کرد: رهبری عزیز انقلاب، شاخص های مردمی بودن را رفتن در بین مردم، شنیدن سخنان آنها،  داشتن سبک زندگی ساده زیستی و مردمی، دوری از اشرافگری و گزارش صادقانه و درست از کارهای انجام شده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه امروز مستکبرین در افغانستان در حال فرار مذبوحانه هستند، خاطرنشان کرد: آنها باید بدانند که اشغالگری راه به جایی نمی برد و باید سیاست های استعماری خود را عوض کنند.

 

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک