جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ساعت ۱۳:۵۹
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه :

۴۸ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال گرمه واکسینه شده اند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه گفت: از زمان شروع واکسیناسیون در این شهرستان 48 درصد جمعیت بالای 18 سال واکسینه شده اند.
48 درصد جمعیت بالای 18 سال گرمه واکسینه شده اند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک،  جلیل فخرانی با اعلام این خبر گفت: شهرستان گرمه دارای 27 هزار و 866 جمعیت است که از این تعداد 18 هزار و 911 نفر در گروه سنی بالای 18 سال و واجد شرایط تزریق واکسن هستند.


وی با اشاره به این که 48 درصد جمعیت بالای 18 سال واکسن کرونا را دریافت کرده اند، افزود: 13 درصد جمعیت نیز برای دریافت دوز دوم اقدام کرده اند.


فخرانی ادامه داد: 57 درصد جمعیت شهری و 89 درصد جمعیت روستایی گروه هدف این شهرستان نیز نوبت اول واکسن را دریافت کرده اند.


وی با اشاره به این که تزریق واکسن در مراکز جامع سلامت شهری و روستایی و خانه های بهداشت روستاها در حال انجام است، گفت: ساعت کاری این مراکز در شیفت صبح 7:30 تا 13 و در شیفت بعدازظهر از 17:30 تا 20:30 است.


فخرانی ضمن خداقوت و تشکر از همکاران دانشگاه علوم پزشکی به منظور تلاش های بی وقفه برای انجام واکسیناسیون گروه هدف گفت: خوشبختانه از نظر نیروی انسانی و فضای فیزیکی مشکلی نداریم ولی از نظر تجهیزات همچون کامپیوتر و دستگاه نوبت دهی کمبود داریم.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک