چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ساعت ۱۳:۱۵
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مانه و سملقان:

۳۳ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال مانه و سملقان واکسینه شده اند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مانه و سملقان گفت: از زمان شروع واکسیناسیون در این شهرستان 33 درصد جمعیت بالای 18 سال واکسینه شده اند.
33 درصد جمعیت بالای 18 سال مانه و سملقان واکسینه شده اند,

سیدحسین سیدی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با عصراترک اظهار داشت: 34 درصد جمعیت شهری و 32 درصد جمعیت روستایی بالای 18 سال که مجاز به دریافت واکسن بودند، نوبت اول واکسن کووید را دریافت کرده اند.


وی با اشاره به این که شهرستان مانه و سملقان دارای 104 هزار و 724 نفر جمعیت است، افزود: از این تعداد حدودا 71 هزار نفر در گروه سنی بالای 18 سال واجد شرایط تزریق واکسن هستند.


سیدی ادامه داد: در این شهرستان بیش از  23 هزار نفر نوبت اول و بیش از 6 هزار نفر نوبت دوم تزریق واکسن را انجام داده اند.


وی با بیان اینکه در مانه و سملقان سالن فجر به عنوان مرکز تجمیعی واکسیناسیون انتخاب شده است، گفت: واکسیناسیون در سطح خانه های بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت و در روستاهای صعب العبور و مناطق عشایری نیز به صورت فعال در حال انجام است و همکاران ما از ساعت 7:30 الی 19:30 خدمات ارائه می کنند.


سیدی با اشاره به توجه مردم به حواشی و شایعات ایجاد شده در فضای مجازی در مورد واکسن کرونا گفت: در این خصوص آموزش های چهره به چهره با مردم انجام گرفت و اطلاعاتی از اثرات تزریق واکسن در کاهش مرگ و میر در فضای مجازی منتشر شد.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک