جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ساعت ۱۳:۴۲
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خبر داد:

فعالیت چهار کارگاه مجاز برای گازسوز کردن خودروها در خراسان شمالی/ ۱۸۶ خودرو در انتظار نوبت

مجتبی شکوری با اشاره به اینکه طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی از خرداد سال گذشته آغاز شده است، گفت: برای انجام این کار چهار کارگاه مجاز فعال هستند و تا کنون یک هزار و 253 خودرو گازسوز شده اند.
فعالیت چهار کارگاه مجاز برای گازسوز کردن خودروها در خراسان شمالی/ 186 خودرو در انتظار نوبت ,

مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه طرح گاز سوز کردن خودروهای مسافربر آژانس و اینترنتی در حال اجراست، اظهار داشت: منابع مورد نیاز برای اجرای این طرح از محل صرفه جویی در مصرف سوخت مایع و جایگزینی آن با گاز تامین می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار کارگاه‌ مجاز برای گازسوز کردن خودروها فعال هستند، گفت: زمان انتظار برای تبدیل حدود دو هفته تا یک ماه برای خودروهای مسافربر شخصی اعلام شده است،

شکوری گفت : تاکسی‌های اینترنتی، آژانس ها و  مسافربرهای بین شهری و روستایی از طریق فهرستی که وزارت کشور به وزارت نفت ارائه کرده، تبدیل خواهند شد و احتمال دارد در آینده برای سایر مسافربرهای شخصی نیز بر اساس اولویت پر مصرف بودن فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح رایگان گازسوزکردن خودروهای عمومی در خراسان شمالی  که از خرداد ماه ۹۹ شروع شده، یک هزار و 253 دستگاه خودرو گازسوز شده و 186 دستگاه در انتظار تعیین نوبت هستند.

این مقام مسئول یادآور شد: متقاضیان از جمله مالکان خودروهای تاکسی عمومی و خودروهای مسافربر آژانس و اینترنتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرس  gcr.niopdc.ir  ثبت‌نام خود را نهایی و نوبت‌گیری کنند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک