پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ساعت ۱۰:۴۱
معاون امور بازرگانی سازمان صمت خراسان شمالی:

تعیین تکلیف قیمت نهایی نان معطل تعیین قیمت جدید آرد است

معاون امور بازرگانی سازمان صمت خراسان شمالی گفت: کارگروه آرد و نان استان ها منتظر اعلام رسمی قیمت جدید آرد هستند تا قیمت نهایی نان برای سال جاری تعیین تکلیف شود.
تعیین تکلیف قیمت نهایی نان معطل تعیین قیمت جدید آرد است,

مهرداد داودزاده، معاون امور بازرگانی سازمان صمت خراسان شمالی در پاسخ به این سوال عصراترک مبنی بر اینکه قیمت جدید نان در مرکز خراسان شمالی که توسط اتحادیه نانوایان بجنورد اعلام و اعمال شد، چرا دوباره با این نرخ جدید مخالفت شد، اظهار کرد: ماه ها است که نانوایان مرکز استان خواستار افزایش قیمت نان بوده اند.

داودزاده گفت: آخرین نرخ گذاری نان در قبل از سال 1400 مربوط به مهر ماه سال 99 بوده و این در حالی است که هزینه های یک واحد نانوایی برای تامین و پخت نان متاثر از تورم بسیار بالا رفته است.

وی بیان کرد: نرخ جدید نان در مرکز استان که در هفته گذشته اعلام و اعمال شد با تصمیم اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان مرکز استان بود که آنان منتظر برگزاری جلسه و تصمیم کارگروه آرد و نان استان نماندند.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت خراسان شمالی تصریح کرد: در حال حاضر کارگروه آرد و نان استان ها منتظر اعلام رسمی قیمت جدید آرد هستند که با اعلام نرخ این کالا، قیمت گذاری نهایی نان در کارگروه آرد و نان  استان تعیین تکلیف می شود.

داودزاده خاطر نشان کرد: تصور می شود که تعیین قیمت نهایی نان در سال جاری در کارگروه آرد و نان استان نزدیک به قیمت اعمال شده یک هفته اخیر باشد.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک