پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ساعت ۱۰:۱۴

رفع تنش آبی ۵ روستای بخش مانه با یک اقدام جهادی/ حل مشکل آب روستای تازه یاب

با اقدام جهادی مهندسین امور آب و فاضلاب مانه و سملقان، تنش آبی ۵ روستای بخش مانه رفع شد.
رفع تنش آبی ۵ روستای بخش مانه با یک اقدام جهادی/ حل مشکل آب روستای تازه یاب,

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان، با مهندسی مجددی که درتاسیسات آبرسانی مجتمع منصوب به مجتمع رحیم داد بخش مانه اعمال شد؛ مشکل تامین آب شرب مورد نیاز پنج روستای این مجتمع شامل( چوپلی تپه ،رحیم داد، قلعه استاد،تخت میش وآغچه) در زمان مشخص شده و وعده داده شده عبدالله ایمان پور  مدیر جدید این اداره مرتفع شد.

 این عملیات به صورت جهادی و در یک روز که تا ساعت ۲ بامداد به طول انجامید، توسط نیروهای این شرکت انجام شد.

از جمله اقدامات انجام شده در این عملیات جهادی؛ نصب یک دستگاه الکترو پمپ ۳۰ کیلو وات، نصب یک دستگاه تابلو برق اینورتر (کنترل دور) و نصب یک دستگاه ترانس برق ۷۵ کاوا، همچنین نصب یک دستگاه کنتور برق سه فاز و تعویض کابل ۱۰*۳ است.

همچنین اتصالات و لوازم  یک باب مخزن ۱۰۰ هزار لیتری در روستای شش خانه بخش مانه که توسط قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه احداث شده بود؛  توسط امور آب و فاضلاب شهرستان تهیه ونصب و وارد مداربهره برداری شد.

در پنج شنبه گذشته ۳۱ تیرماه طی عملیات جهادی و شبانه روزی که تا نزدیک ۳ بامدادبه طول انجامید روستای تازه یاب از توابع بخش مرکزی با ۲۲۶ خانوار بعد از یک هفته قطعی آب  به دلیل نوسانات و افت ولتاژ برق با تلاش جهادی و اصولی وفنی نیروهای امور آبفا شهرستان شرایط پایدار برقرار شد.

از جمله اقدامات انجام شده برای رفع این مشکل؛ نصب کنتور و فیوز سه فاز در پای ترانس برق و تهیه ۴۵۰ متر کابل ۱۰*۴ و کابل کشی از محل کنتور تا محل نصب تابلو برق و تهیه و نصب یک دستگاه تابلو برق ۱۵ آمپر و راه اندازی مجدد الکتروپمپ و پمپاژ آب به مخزن بالادست روستا بوده است.

 

 

انتهای پیام/ صدیقی
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک