چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ساعت ۱۳:۴۹
امام جمعه جاجرم:

نماز جمعه یک عبادت سیاسی است

امام جمعه جاجرم با بیان اینکه  نماز جمعه نماز عادی نیست یک عبادت سیاسی است  گفت: نماز جمعه تریبونی است برای تبلیغ دین، اگاهی بخشی و بصیرت افزایی است.
نماز جمعه یک عبادت سیاسی است,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه جاجرم در خطبه های این هفته ضمن تبریک عید سعید غدیر و ولادت امام هادی علیه السلام گفت: مسئله غدیر و انتخاب جانشین پیامبر مسئله بسیار مهمی است که مسیر امامت در این روز برای همه مشخص شد.


وی افزود: غدیریان امروز علاوه بر اعتقاد به ولایت علی ابن ابی طالب و فرزندانش، قرص و محکم پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود و انقلاب را به حکومت جهانی حضرت مهدی عجل الله انشاءالله متصل خواهند نمود. 

  وی ضمن گرامیداشت روز کارآفرینی اظهارکرد: رشد و تعالی هر کشوری ثمره رشد منابع انسانی در عرصه های مختلف است که باید این عرصه تقویت شود.

حجت الاسلام موسویضمن تبریک فرارسیدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران با بیان اینکه  نماز جمعه نماز عادی نیست بلکه یک عبادت سیاسی است، گفت: نماز جمعه تریبون همه مردم است تریبونی است برای تبلیغ دین، اگاهی بخشی، بصیرت افزایی و ... تریبونی برای تبیین سیاست های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه تریبون مطالبه گری درخواست های مردم است، افزود: نماز جمعه تریبونی برای بسیج عمومی در مناسبت های سیاسی اقتصادی فرهنگی است، نماز جمعه تریبونی برای آشکار کردن مکر و کید دشمنان است.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک