پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ - ساعت ۱۳:۴۲
امام جمعه موقت آشخانه گفت:

تاریخ بشریت در غدیر رقم خورد

امام جمعه موقت آشخانه گفت: در غدیر خم تاریخ کل بشریت رقم خورد، چرا که امامت امامان معصوم (علیهم السلام) در طول تاریخ مطرح و تبیین شد.
تاریخ بشریت در غدیر رقم خورد,

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان، حجت الاسلام سویدانلو امام جمعه موقت شهر آشخانه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به مناسبت های هفته گفت: نماز جمعه در مقابله با عملیات روانی جنگ نرم دشمن که باعث دلسردی،یأس و ناامیدی،رعب و وحشت،اضطراب و ذلت وخواری مردم می شود، کانون آفرینش مؤلفه های نشاط،امید،آرامش،حماسه و عزت ملی است.

 وی در ادامه با اشاره در پیش بودن عید سعید غدیر خم افزود: در غدیر خم تاریخ کل بشریت رقم خورد، چرا که امامت امامان معصوم (علیهم السلام) در طول تاریخ مطرح و تبیین شد. حقیقتی که از امیرمؤمنان( علیه‌السلام) آغاز میشود و به مهدی صاحب الزمان (عج) منتهی می شود.


وی در پایان به مناسبت روی کار امدن دولت جدید برخی از مطالبات مردم از زبان مقام معظم رهبری از جمله کار و تلاش پرانگیزه و اندیشیده و جوانانه،رعایت حال اقشار ضعیف، توجه به روستاها و فقرا و اولویت قرار دادن بیکاری جوانان و معیشت مردم و همچنیت تحول به نفع مردم با دولت معتقد به تحول را بیان کرد .


انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک