سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ساعت ۱۱:۳۲

کمبود شکر نداریم/ دولت در دو سال گذشته حمایتی از اصناف نکرد

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی با بیان اینکه کمبود شکر نداریم، گفت: تقریبا دو سال از شیوع کرونا گذشته و در این مدت کسبه به شدت آسیب دیدند اما حمایت خاصی از سوی دولت نشد.
کمبود شکر نداریم/ دولت در دو سال گذشته حمایتی از اصناف نکرد,

علی بهره مند  در مورد اخباری که درباره گرانی و کمبود شکر منتشر شده است، اظهار داشت: تاکنون با کمبود شکر مواجه نشده ایم و هر بار به شرکت بازرگانی دولتی مراجعه کردیم شکر موجود بوده است.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران افزود: در حال حاضر شکر درب کارخانه برای صنوف با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و پس از تحویل، هزینه‌های حمل، بارگیری و تخلیه تقریباً با قیمت ۱۲ هزار و ۲۰۰ تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به تعطیلی‌های مکرر صنوف، گفت: متأسفانه گرمای هوا، شیوع کرونا و تعطیلی‌های مکرر، صنف قنادی را با مشکل‌های زیادی مواجه کرده است. اصناف کمترین مشتری را دارند و درآمد خاصی کسب نمی‌کنند. در این بین دولت هم حمایتی نمی‌کند.

بهره مند افزود: دو سال است این مسائل را می‌گوئیم اما از جانب دولت توجهی نمی‌شود. ۱۶۰۰ واحد صنفی قناد در شهر تهران با بیش از ۶۰ هزار نفر- اشتغال طی دو سال گذشته یک روز راحت کار نکردند.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران تصریح کرد: درآمد کسبه طبیعتاً از فروش روزانه است، وقتی دائم کسبه تعطیل هستند و در ایام فعالیت هم اقبالی از طرف مردم وجود ندارد و دولت هم حمایت نمی‌کند،، کسبه چگونه باید هزینه‌های خود را تأمین کنند؟ واحدها باید هزینه‌های مربوط به اجاره، دستمزد، بیمه تأمین اجتماعی، مالیات، آب و برق و گاز را د رحالی بپردازند که درآمدشان حدقلی شده است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک