چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ساعت ۱۲:۳۱

کشف خودروی سرقتی کمتر از ۴ ساعت دراسفراین

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان اسفراین از کشف یک دستگاه خودرو سرقتی پراید کمتر از 4 ساعت در این شهرستان خبر داد.
کشف خودروی سرقتی کمتر از 4 ساعت دراسفراین,

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري عصراترک در اسفراین، سرهنگ "سید سعید عزیزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت پلیس مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پراید در خیابان امام خمینی (ره) بلافاصله کنترل خودروهای عبوری در محورهای خروجی حوزه استحفاظی در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 11 قرار گرفت. 


این مقام انتظامی با بیان اینکه با بررسی دوربین های سطح شهر و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران مشخص شد، خودرو مسروقه از شهر خارج نشده است، تصریح کرد: سارق یا سارقان با توجه به اینکه عرصه را بر خود تنگ دیده خودرو را در یکی از کوچه ها رها کرده و متواری شدند. 


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان با اشاره به اینکه خودروی مسروقه کشف و به مالباخته تحویل داده شد و تلاش پلیسی نیز برای دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز همواره انتظار می رود ضمن مجهز نمودن وسائط نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .

 

انتهای پیام/ حسن آبادی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک