جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ساعت ۱۱:۲۱

بررسی مشکلات احداث جاده جاجرم به میامی توسط دستگاه قضایی

چهارمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان جاجرم در خراسان شمالی در سال ۱۴۰۰ در حالی برگزار شد که معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، میهمان ویژه این جلسه بود.
بررسی مشکلات احداث جاده جاجرم به میامی توسط دستگاه قضایی ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم  اسپیدکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خراسان شمالی با اشاره به وظایف قوه قضائیه به شرح مقرر در اصل 156 قانون اساسی، به تشریح اهداف تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم پرداخت و خواستار تسریع در اتمام فرایند احداث جاده میامی - جاجرم شد.


وی اظهار کرد: احداث جاده جدید بار ترافیکی مسیر فعلی را کاهش می دهد و باعث کاهش تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان جاجرم خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان خراسان شمالی با اشاره به بازدیدهای انجام گرفته از نقاط حادثه خیز در محور مورد بحث، مهمترین هدف این بازدیدها و برگزاری جلسات میدانی را کاهش میزان تصادفات عنوان کرد.
 
وی همچنین از مسؤولین و دست اندرکاران پروژه جاده میامی،جاجرم خواست مشکلات و موانع موجود و دلایل ترک فعل های انجام گرفته را احصاء و در اسرع وقت به دبیرخانه شورای پیشگیری اعلام نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم در این نشست گفت: اصولا بروز سوانح رانندگی، آسیب های اجتماعی زیادی در پی دارد و دستگاه قضایی از باب احقاق حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرائم در قالب شورای پیشگیری از وقوع جرم این موضوع را پیگیری می کند.

اکبری، رئیس دادگستری و رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان جاجرم در خراسان شمالی نیز با تشکر از اهتمام جدی مسؤولین در راستای پیگیری مشکلات اجتماعی شهرستان جاجرم ، خواستار توجه جدی مسؤولین ذی ربط نسبت به رفع مشکلات مردم ولایتمدار این شهرستان شد.

وی تاکید کرد: اتمام مراحل این پروژه باید به عنوان یک اولویت خاص و ویژه در دستور کار قرار گیرد.


انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک