جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ساعت ۱۳:۴۵
امام جمعه بخش خبوشان:

شورای نگهبان با وجود تمام هجمه ها، صیانت از قوانین جمهوری اسلامی ایران را انجام داده است

حجت الاسلام والمسلمین رضا حسن‌زاده گفت: شورای نگهبان نهاد مقدسی است که با همه حملات و هجمه‌ها تا به امروز وظیفه اسلامی خود را در صیانت از قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام داده است و انصافاً اعضای شورای نگهبان امروز در حال جهاد فی سبیل الله هستند.
شورای نگهبان با وجود تمام هجمه ها، صیانت از قوانین جمهوری اسلامی ایران را انجام داده است,

به گزارش خبرنگار عصراترک از فاروج، حجت الاسلام والمسلمین رضا حسن‌زاده امام جمعه بخش خبوشان در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: امروز در افغانستان بازیگران داخلی و خارجی بسیاری حضور دارند طالبان وداعش و دولت مرکزی سه عنصر اساسی اخراج ناخواسته آمریکا شدند و کشورهایی چون پاکستان، ترکیه، چین و روسیه در تلاشند تا در افغانستان نقش آفرینی کنند اما آنچه مهم است بایدحل مشکلات از طریق گفت و گو  دو طرف افغانی باشد.

 

خطبه جمعه بخش خبوشان اظهار داشت: از سال ۲۰۰۳ تاکنون در عراق شاهد حوادث تلخی چون طرح تجزیه عراق و پرورش داعش بودیم که همه طرح‌های عبری، عربی و غربی بود.


وی افزود: علاوه بر این‌ها چالش‌های سیاسی به جهت فشار های داخلی و خارجی بوده و هست و امروز یکی از مسائل مهم موضع‌گیری در برابر حشد شعبی است که در عرصه میدانی در فضای مجازی و با تحریک سیاسی انجام می گیرد اما امروز یادگار مرجعیت شیعه در عراق و دو شهید بزرگوار در قلب مردم جای دارد.


حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌زاده اظهار داشت: لبنان از سال ۲۰۱۹ عملا با بحران، فساد و سوء مدیریت روبرو است و امروز کشورهایی چون فرانسه، آمریکا، سعودی و امارات به دنبال دشمن مشترک که همان مقاومت است هستند امروز حزب الله در تقابل با  افکار عمومی است اما این را مطمئنیم که پیروزی از آن حزب الله خواهد بود.


وی ضمن تبریک هفته بهزیستی و روز تامین اجتماعی، سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای نگهبان در بیست و ششم تیرماه ۱۳۵۹ را نقطه عطفی در جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: شورای نگهبان نهاد مقدسی است که با همه حملات و هجمه‌ها تا به امروز وظیفه اسلامی خود را در صیانت از قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام داده است و انصافاً اعضای شورای نگهبان امروز در حال جهاد فی سبیل الله هستند.

 

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک