چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ساعت ۱۲:۵۴

آموزش مجازی و رها شدن دانش آموزان در فضای مجازی دردسرساز می شود

غلامعلی پارسا با اشاره به اینکه برای استفاده از هرچیزی یک چارچوبی وجود دارد، گفت: فضای مجازی یک محیط رها شده است و متاسفانه به موجب آموزش های مجازی دانش آموزان برخی در کلاس پنجم و ششم به بلوغ زود رس رسیده اند  و این یک فاجعه بزرگ است. 
آموزش مجازی و رها شدن دانش آموزان در فضای مجازی دردسرساز می شود,

غلامعلی پارسا فعال سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک گفت: در بحث عفاف و حجاب فضای مجازی و تبلیغات منفی تاثیر سوء بسیار زیادی داشته است ولازم است مانند سایر تهدید ها خودمان را در قبال آن واکسینه کنیم.


وی در ادامه گفت: برای کرونا چقدر هزینه کرده ایم ولی متاسفانه برای دینمان و ارزشهای آن اصلاهزینه نمیکنیم.


وی گفت: حجاب مانعی است برای افراد لا ابالی که نمیگذارد به امیال شیطانی خودشان برسند‌.

پارسا گفت: دشمنان اسلام و انقلاب سعی دارند تجربه آندلس را بر ایران انجام دهند و باترویج بی عفتی و بی بندوباری مسلمانان را از اسلام  و ارزش های خود دور کنند و در منجلاب فساد غرق شوند چون آنها به اهمیت پوشش و نقش باز دارنده آن در جامعه پی برده اند.

وی تاکید کرد: ما قوانین و اصول و قواعد بسیار  دیگری هم داریم؛ چرا دشمن انقدر روی حجاب تاکید دارد؟  چون اثرات حجاب آشکار است بودن با نبودش به سرعت تاثیر گذار است. 

 

وی ادامه  داد: کسی نماز بخواند یا نخواد در خلوت خودش و خدای خود است؛ اگر چه نماز ستون دین است و اگر نماز قبول شود مابقی عبادت ها مورد قبول واقع میشود ولی اثرات آن را دیگران نمیبینند اما حجاب؛ اثراتش به وضوح در جامعه آشکار می شود.


وی از وضع لباس های موجود در فروشگاه ها گله کرد و گفت: من برای فرزندم بخواهم لباس بگیرم مورد مناسبی را پیدا نمیکنم، چرا لباس ها دکمه ندارند؟ کمبود دکمه داریم؟ وزارت های متولی و مسئولین چرا نظارت ندارند؟ لباس های ما الن شبیه لباس کفار است. بعد به جوانان میگوییم چرا این طور لباس میپوشند!!

 

وی از نحوه رسیدگی به فرزندان توسط پدر و مادر ها شکایت کرد و گفت:  دکتر شریعتی کتابی  دارند تحت عنوان"پدر و مادر ها ما متهمیم" . پدر و مادر ها گوشی میخرند و بچه ها را  رها میکنند و  برنامه ای ندارد؛ در مقابل دشمن بسیار بسیار برای بچه ها وقت میگذارد و شبانه روز از تلاش برای  رسیدن به اهدافش و تغییر باور های آن ها دست بر نمیدارد.

 

وی درخصوص دخترانی که پوشش مناسبی ندارند گفت: عزیز من نان خشکی هم برای نان خشک هزینه ای میپردازد توچرا گوهر وجودت رو حراج میکنی؟! 

 

وی گفت: حجاب فقط مختص زنان نیست بلکه تمامی مردم زنان و مردان باید پوشیده و باعفت باشند، انسان بدون لباس زیبا نیست همین مردان وقتی کت و شلوار میپوشند کجا و وقتی با لباس های دیگر هستند کجا! 

 

وی تاکید کرد: ما برای استفاده از هرچیزی یک چارچوبی داریم ولی چرا وقتی از مدیریت فضای مجازی سخن ب میان می اید بحث فیلترینگ و محدودیت را به میان میاورند؟ انسان حتی برای حیوانات خود در مزرعه خودش حد وحدودی تعیین میکند حال در فضای مجازی که اینقد ول هست حد و مرزی نباید باشد؟ الان به سبب اموزش مجازی همه دانش اموزان گوشی دارند برخی در کلاس پنجم و ششم به بلوغ زود رس رسیده اند  و این یک فاجعه بزرگ است. 


در تاریخ هم پر است ار نشانه های توجه ایرانیان به حجاب و پوشش و همیشه زنان اشراف زاده با لباس های بلند و فاخر و پوشیده ظاهر می شدند، همین صیونیست ها زنان و بانوان خودشان را حفظ کردند و برای دیگران میخواهند که برهنه و ری بندوبار باشند.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک