پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ساعت ۱۰:۵۰

مصالحه در ۹۲ درصد از پرونده های ورودی به کلانتری ۱۱ شیروان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامي شهرستان شیروان گفت: در سه ماه اول سال جاری 92 درصد پرونده هاي ورودي به مركز مشاوره و مددکاري كلانتري 11 این شهرستان به مصالحه انجاميده است.
مصالحه در 92 درصد از پرونده های ورودی به کلانتری 11 شیروان,

به گزارش پایگاه خبری شیروان ، سرگرد علیرضا مکرمی با اعلام این خبر اظهار داشت: مهم‌ترين و اساسي‌ترين وظيفه مراكز مشاوره، حفظ بقاء و بهسازي نهاد خانواده است و با استحكام اين نهاد،پيشگيري اجتماعي تحقق مي‌يابد.   

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تعداد 65 پرونده قضایی در سه ماه اول سال 1400 به مرکز مشاوره کلانتری 11 ارجاع شده است، اظهار داشت: تعداد 60 پرونده مصالحه و 5 پرونده نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شده اند.  

وی افزود: در طول این مدت 21 نفر در خصوص مشاوره خانواده و روانشناختی به مرکز مشاوره کلانتری 11 این شهرستان مراجعه کرده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامي شهرستان شیروان با اشاره به اینکه 68 درصد از مراجعین به مشاوره کلانتری مذکر می باشند،خاطرنشان کرد: در سه ماه اول سال جاری 92 درصد پرونده هاي ورودي به مراكز مشاوره و مددکاري كلانتري 11 این شهرستان به مصالحه انجاميده است.

سرگرد مکرمی در پایان با اشاره به اینکه امروزه حضور مشاور و مددکار پلیس به جهت جنبه های پیشگیری از جرائم در جامعه لازم است، گفت: شهروندان مي توانند با مراجعه به مرکز مشاوره و واحدهاي مددکاري کلانتري ها در زمينه مسائل خانوادگي ، ازدواج ، تحصيلي و... به طور رايگان و به صورت حضوري و تلفني خدمات دريافت کنند.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک