جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ساعت ۱۴:۱۴
امام جمعه شهرستان فاروج:

خاورمیانه شاهد تغییرات اثرگذاری در دنیا خواهد بود

نوروزی گفت : در آستانه یک تحول بزرگ در منطقه قرار داریم که کشورهای مختلفی برای نقش پذیری و اثر گذاری در این تحول خودشان را آمده کرده اند.منطقه خاور میانه شاهد تحول و تغییرات جدی و اثر گذاری در دنیا خواهد بود.
خاورمیانه شاهد تغییرات اثرگذاری در دنیا خواهد بود,

به گزارش خبرنگار عصراترک  از فاروج، حجت الاسلام نایب علی نوروزی امام جمعه شهرستان فاروج در جشنواره مالک اشتر فاروج گفت: با توجه به این که ما در آستانه اربعین دوم انقلاب اسلامی و سالهای آغازین گام دوم انقلاب هستیم که رهبر انقلاب برای ما ترسیم نموده‌اند هریک از ما مسئولیت داریم که باید به آن ها توجه ویژه ای بکنیم.

نوروزی گفت: در آستانه یک تحول بزرگ در منطقه قرار داریم که کشورهای مختلفی برای نقش پذیری و اثر گذاری در این تحول خودشان را آمده کرده اند.منطقه خاور میانه شاهد تحول و تغییرات جدی و اثر گذاری در دنیا خواهد بود.

وی افزود: امروز روز هم آورد و مبارزه و و مقابله جدی جبهه استکبار و جبهه اسلامی است. از میدان نظامی، جنگ تمام عیار اقتصادی، تهاجم و مقابله شدید فرهنگی و از نزاع بین المللی و سیاسی لحظه ای دو جبهه غافل نیستند.

حجت الاسلام نوروزی گفت: جاودانگی شعار های فطری که انقلاب اسلامی سر داده و باعث می‌شود هر انسان آزادی خواهی در نیا باشد جذب خواهد شد.

 

انتهای پیام/ شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک