جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ساعت ۱۰:۲۵
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان:

اجرایی شدن طرح یاری گران زندگی در ۳۰ درصد از مدارس خراسان شمالی/ آموزش مهارت های زندگی هدف اصلی این طرح

محمد عقیقی هدف اصلی از اجرای طرح یاریگران زندگی را آموزش‌ مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان در خصوص پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پر خطر خواند و گفت: باگذشتن حدود دو سال از آغاز اجرای این طرح، سال جاری در 30 درصد از مدارس خراسان شمالی این طرح در حال اجرا است.
اجرایی شدن طرح یاری گران زندگی در 30 درصد از مدارس خراسان شمالی/ آموزش مهارت های زندگی هدف اصلی این طرح,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم ، محمد عقیقی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان امروز  در آیین اختتامیه استانی طرح یاریگران زندگی و دهمین جشنواره استانی نوجوان سالم به صورت زنده و در بستر شبکه شاد به میزبانی شهرستان جاجرم اظهار داشت : طرح یاری‌گران زندگی، طرحی بسیار نو و جدید است که در مدارس استان خراسان شمالی و سایر شهرستانها در حال اجرا است.

وی گفت : هدف اصلی از اجرای طرح، آموزش‌ مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان در خصوص پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پر خطر می‌باشد

عقیقی افزود: از اجرای آن تاکنون دو سال می‌گذرد و امسال در ۳۰‌درصد مدارس شهرستان‌ها در حال اجرا است و امیدواریم بتوانیم از نتایج به دست آمده نهایت استفاده را ببریم و در صورت حضوری شدن مدارس قطعا" صد درصد مدارس از اجرای این طرح برخودار خواهند شد.

وی در مورد آموزش‌های اجرایی در طرح یاریگران زندگی گفت: ما مدرسانی را که در سطح استان را به صورت مجازی آموزش دیده‌اند، به سطح مدارس شهرستان‌ها فرستاده‌ایم و آنها نیز اقدام به آموزش مدیران و دیگر همکاران و دانش‌آموزان می‌کنند.

عقیقی  در مورد جشنواره نوجوان سالم بیان داشت : جشنواره نوجوان سالم در دو بخش دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار شد و به موضوعات بهداشت‌ و‌ روان، پیشگیری از رفتارهای پر خطر و ترویج شیوه‌های زندگی سالم است که در قالب ایده‌پردازی، بازیهای رایانه‌ای، فیلم کوتاه در مدارس اجرا می‌شود که دانش‌آموزان با پرداختن به این موضوعات یک کار تحقیقی را انجام داده و در قالب فعالیت‌های ادبی و هنری آثار ارزشمند و ماندگاری را از خود به جا می‌گذارند که در ترویج زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر بسیار موثر خواهد بود.


انتهای پیام/تقی زاده 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک