چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ساعت ۹:۹
امام جمعه شهرستان مانه و سملقان:

ابزار رسانه ترفند جدید دشمن برای گمراهی نسل جوان/ عفاف و حجاب ویژه زنان نیست

حجت الاسلام محمدجواد شریعتی نژاد با بیان اینکه امروزه دشمن با استفاده از ابزار رسانه و جنگ نرم در میان جوانان و خانواده ها رخنه کرده، گفت: باتوجه به اینکه نسل جوان کمتر به مفاهیم واقعی اسلامی آگاهی دارند، متاسفانه گاها در دام تبلیغات گول زننده دشمن می افتند و از جایگاهی که قرآن و اسلام برای آنها مشخص کرده است، دور می شوند.
ابزار رسانه ترفند جدید دشمن برای گمراهی نسل جوان/ عفاف و حجاب ویژه زنان نیست,

حجت الاسلام محمد جواد شریعتی نژاد، امام جمعه شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار عصراترک در آشخانه اظهار داشت: براساس آنچه در روایات، اسلام، قرآن و تاریخ بیان شده، خانواده در اسلام جایگاه بالایی دارد.


وی با اشاره به جایگاه یک زن در خانواده عنوان کرد و گفت: زن پایه و اساس یک زندگی است زیرا در دو جایگاه مهم مادر و همسری ایفای نقش دارد که اگر خانواده مستحکم باشد نسل مردم از لحاظ عفت و حیا مستحکم خواهد شد.


حجت الاسلام شریعتی نژاد با بیان اینکه از نظر مفاهیم شرعی و دینی و عرف جامعه، نقش زن در زندگی نقشی بی‌بدیل است، اضافه کرد: براین اساس دشمن برای تزلزل در خانواده و استحکام خانواده و زندگی در کشور ایران هیچ وقت بیکار ننشسته است و دائما در حال توطئه است.


 وی با بیان اینکه امروزه دشمن با استفاده از ابزار رسانه و جنگ نرم در میان جوانان و خانواده ها رخنه کرده است، گفت: باتوجه به اینکه نسل جوان کمتر به مفاهیم واقعی اسلامی آگاهی دارند، متاسفانه گاها در دام تبلیغات گول زننده دشمن می افتند و از جایگاهی که قرآن و اسلام برای آنها مشخص کرده است، دور می شوند.


امام جمعه شهرستان مانه و سملقان، حجاب و عفاف را باعث تحکیم بنیان خانواده و آرامش آسایش زندگی خواند و گفت: نکته قابل توجه این است که قطعا عفاف و حجاب ویژه زنان نیست، بلکه مردان نیز باید این مورد را مدنظر داشته باشند و اجرا کنند.


وی با بیان اینکه در جامعه باید با افرادی که حریم و حرمت ها را می شکنند، برخورد شد، گفت: زمانی که مانع حرکت های حرمت شکننانه نباشند، این روال به صورت یک مسیر در جامعه جریان پیدا می کند.


حجت الاسلام شریعتی نژاد در رابطه با سبک زندگی اسلامی و انتخاب همسر از بین زنان محجبه، اظهار داشت: کسانی که انتخابشان به گونه ای است که نسبت به دستورات اسلام آگاهی ندارند و در مسیری گام بر میدارند که زندگی را سست عنصر می کند، قطعا نتیجه این زندگی ها به سمت نابودی و جدایی پیش خواهد رفت.


این مقام مسئول یادآور شد: فرهنگ سازی در سنین بالاتر خیلی تاثیرگذاری خاصی ندارد، بلکه باید این جریان از سنین پایین تر در مدارس آغاز شود و در رسانه ملی و دانشگاه ها، حوزه های علمیه در مورد آن بحث شود.

 

انتهای پیام/ صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک