شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ساعت ۱۳:۳۳
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین خبر داد:

کشف ۱۰ کیلو موادمخدر ازنوع تریاک دراسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف 10کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک و توقيف یک دستگاه خودرو تریلی در اين رابطه خبر داد.
کشف 10 کیلو موادمخدر ازنوع تریاک دراسفراین  ,

سرهنگ "مجید یگانه پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري سپهر آیین، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادي قصد انتقال و توزيع موادمخدر را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. 


وي با اشاره به اینکه مأموران با توجه به حساسيت موضوع، کليه محورهاي تردد خودروها را به صورت غير محسوس تحت کنترل و مراقبت قرار دادند، افزود: مأموران با مراقبت هاي ويژه موفق شدندیک دستگاه خودرو را که حامل مواد مخدر بود در محور مواصلاتي با ايجاد تور ايست و بازرسي توقيف کنند. 


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین ادامه داد: ماموران در بازرسي از اين خودروها موفق به کشف10کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک که به طور ماهرانه جاسازي شده بود، شدند.  


سرهنگ یگانه پور با اشاره به اينکه در اين راستا 4 نفر متهم نیز دستگير شدند، گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده برای انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند. 


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پايان خاطر نشان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان را به سوداگران مرگ وافرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازد نمی دهدوازشهروندان عزیز انتظار میرود درصورت اطلاع ازهرگونخ موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/س.ح

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک