جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ساعت ۱۵:۳۸
امام جمعه آشخانه:

در جمهوری اسلامی ایران، نظام سیاسی بر مبنای ارزش های اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شریعتی نژاد گفت: اطاعت از ولی فقیه، زندگی را به سمت بصیرت مداری و با خدا بودن پیش میبرد، در نظام جمهوری اسلامی نظام سیاسی بر مبنای ارزش های اسلامی است و عفاف و حجاب جز ارزش های دینی ماست، حال باید دنبال این بود که چه چیزی امروز باعث شده که بدحجابی و بی حجابی در جامعه گسترش پیدا کرده است.
در جمهوری اسلامی ایران، نظام سیاسی بر مبنای ارزش های اسلامی است,

به گزارش عصراترک از مانه و سملقان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شریعتی نژاد، امام جمعه جدید شهر آشخانه در خطبه های این هفته نماز جمعه در این شهرستان اظهار داشت: اگر می‌خواهیم یک زندگی سیاسی داشته باشیم،  باید جهت زندگی مان به سمت امام باشد و خودمان را با  امام را تطبیق دهیم تا به سلامت زندگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه عید غدیر قرار داریم، گفت: بایستی محبت علی ابن ابی طالب و اولاد ایشان به عنوان یک سیاست زندگی در دل وجود داشته باشد و با اولیا خدا دوست باشیم، بویژه در زمان حال که مقام معظم رهبری، مجتهد، رهبر و ولی خدا هستند، بنابراین باید در زندگی مطاع ایشان باشیم.

امام جمعه آشخانه اضافه کرد: اطاعت از ولی فقیه، زندگی را به سمت بصیرت مداری و با خدا بودن پیش میبرد، در نظام جمهوری اسلامی نظام سیاسی بر مبنای ارزش های اسلامی است و عفاف و حجاب جز ارزش های دینی ماست، حال باید دنبال این بود که چه چیزی امروز باعث شده که بدحجابی و بی حجابی در جامعه گسترش پیدا کرده است.

وی همچنین به قیام خونین مسجد گوهر شاد اشاره کرد  و گفت: امروز می بینیم که زنان و دختران که نقش مهم مادری و همسری را برعهده دارند، متاسفانه با تبلیغات سوء دشمنان هماهنگ می شود و در بازار مسلمین جور دیگری  رفتار می کند و این رفتار نسبت به اسلام و ارزش ها و آرمان ها زننده است، که بر همه ما واجب است جلوی این رفتارها را بگیریم.

 

انتهای پیام / صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک