جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ساعت ۱۲:۲۲
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم:

اختلاف خانوادگی در جاجرم منجر به قتل شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از وقوع یک مورد قتل در یکی از خیابان های این شهرستان و دستگیری قاتل کمتر از نیم ساعت خبر داد.
اختلاف خانوادگی در جاجرم منجر به قتل شد ,

 سرهنگ"مهدی عربی"، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم  در گفتگو با خبرنگار عصراترک در جاجرم  با اعلام جزئیات این اظهار داشت: صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد تیر اندازی با سلاح شکاری بلافاصله عوامل گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند. 

 

وی با اشاره به اینکه به محض حضور ماموران در محل مشخص شد که یک مرد حدودا 67 ساله که سوار بر خودروی کامیون خود بود از ناحیه سمت چپ بدنش مورد اصابت گلوله سلاح شکاری قرار گرفته است، افزود: در همین رابطه قاتل که از بستگان وی بوده نیز کمتر از نیم ساعت با سرعت عمل ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. 


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم با بیان اینکه جسد متوفی توسط اورژانس به سردخانه بیمارستان منتقل شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده علت این اقدام را اختلافات خانوادگی اعلام کرد. 

 

وی با بیان اینکه متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا آستانه صبر و تحمل خود را بالا برده تا شاهد اینگونه موارد نباشیم.

 

انتهای پیام/ تقی زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک