چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۴۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ساعت ۱۰:۴۷
رئیس اداره صمت شهرستان فاروج؛

۱۸۲ مورد بازرسی و تشکیل ۱۳ پرونده تخلف از واحدهای خبازی فاروج

احسان افتخاری گفت: از ابتدای سال بحث تشدید بازرسی از واحدهای خبازی را در دستور کار خود قرار گرفته است که 182 مورد بازرسی انجام و 13پرونده تخلف تشکیل شده است.
182 مورد بازرسی و تشکیل 13 پرونده تخلف از واحدهای خبازی فاروج,

احسان افتخاری رئیس اداره صمت شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار عصراترک  در فاروج گفت: در حوزه نظارت و بازرسی از واحدهای خبازی شهرستان فاروج، این اداره  با همکاری دستگاه‌های نظارتی از ابتدای سال در بحث تشدید بازرسی از واحدهای خبازی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در ابتدای سال جاری تا تیر ماه 182 مورد بازرسی از واحدهای خبازی های شهرستان انجام شده  که 13 پرونده تخلف به ارزش حدود 77میلیون و دویست و شش هزار ریال تشکیل شده است.

افتخاری گفت: در راستای برطرف شدن مشکل صفوف طولانی، افزایش کیفیت ورقابت مابین واحدهای خبازی، افزایش تنوع ٬ایجاد اشتغال و رفاه حال همشهریان گرامی مجوز تعداد 5واحد خبازی آزادپز در رسته‌های (نان بربری،لواش تافتون، سنگک)  در شهر فاروج،  تعداد 1واحد در شهر تیتکانلو و 1واحد روستای مایوان توسط اتحادیه خبازان صادر  و واحدهای مذکور  حداکثر تا 15شهریور  فعالیت خود را آغاز خواهند نمود.

وی همچنین افزود:روستاهای دارای مشکل نان نیز می‌توانند تقاضای احداث نانوایی آزادپزی خود را جهت طرح و تصویب در جلسه بعدی کارگروه گندم٬آرد ونان شهرستان مطرح نمایند.

افتخاری در پایان گفت: از کلیه همشهریان عزیز خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از قبیل:عدم رعایت ساعات و ایام تعیین شده، تعطیلی خودسرانه، عرضه خارج از شبکه آرد و نان،و سایر تخلفات با سامانه رسیدگی به شکایت مردمی124 این اداره تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک