پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ساعت ۱۳:۴

اهالی قلم جاجرم تجلیل شدند

در نشست صمیمی نویسندگان و اهالی قلم جاجرم با فرماندار این شهرستان که به مناسبت روز قلم برگزار شد، تعدادی از اهالی قلم تقدیر شدند.
اهالی قلم جاجرم تجلیل شدند ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم "مصطفی حاج زاده" فرماندار جاجرم ضمن گرامیداشت روز قلم با بیان این که هنرمندان و نویسندگان در راستای توسعه فرهنگی و هنری شهر ها و روستا ها نقش به سزایی دارند، گفت:  نویسندگان توانمندی در این شهر داریم که بنا به دلایلی تاکنون آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته و حتی برای شهروندان و مسئولان ناشناخته هستند.

وی از فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا زمینه شناساندن آثار این افراد را فراهم سازد.
 حاج زاده از این که سیاست ما حمایت از هنرمندان و نویسندگان است و در این راستا و در راستای تکمیل ساختمان ناتمام مجتمع فرهنگی و هنری رایزنی های لازم انجام شده و بودجه لازم برای تکمیل این طرح  مصوب شده است،  اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد بهره برداری از این مجتمع باشیم تا امکانات حداقلی در اختیار جامعه فرهنگی و هنری قرار گیرد.

در این نشست "علی اصغر شکوری" رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم با توجه به جایگاه قلم، تصریح کرد: قلم باید مطابق با واقعیات باشد زیرا قلم حرمت دارد و آن قلمی مانا و پایدار است که وصل به سرچشمه معارف الهی باشد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از دوازده نفر از اهالی قلم شهرستان جاجرم تقدیر بعمل آمد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک