جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ساعت ۱۲:۵۶

خدمات بهداشتی هلال احمر به زلزله زدگان سنخواست

۱۵۰نیرو در قالب ۸ تیم بهداشت، درمان اضطراری (BHCU) به همراه تیم بسیج جامعه پزشکی، به مردم ۹ روستای زلزله زده، خدمات درمانی ارائه می کنند.
خدمات بهداشتی هلال احمر به زلزله زدگان سنخواست ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم زلزله ۵ و نیم ریشتری ۲۷ اردیبهشت ، موجب تخریب کامل ۱۲۱ واحد مسکونی در مناطقی از 2 شهرستان گرمه و جاجرم شد و تا امروز ، مردم این مناطق در ۱۰۵ چادر به سر می‌برند. 

مدیرعامل جمعیت هلال استان گفت : از صبح سه شنبه ۱۵۰ نفر از کادر پزشکی در قالب ۸ تیم بهداشت، درمان اضطراری (BHCU) از ۸ شعبه هلال احمر در شهرستان‌های استان به همراه یک تیم از بسیج جامعه پزشکی، در ۹ روستای زلزله زده مستقر شدند و به مردم خدمات درمانی ارائه کردند.
ابوالفضل محبان گفت : با توجه به ارزیابی‌های قبلی و نیاز منطقه ، این تیم‌ها در روستا‌های زلزله زده عمارت و قراجه رباط از توابع جاجرم و روستا‌های شورک ، کرکی ، مشمی ، چارچوبه ، قزل حصار علیا و سفلی و برزنه از روستای‌های گرمه خدماتی از قبیل ویزیت پزشک عمومی، داروی رایگان، روانشناس، ماما، بهداشت تغذیه، خدمات پرستاری و تست کرونا ارائه کردند.

در این مانور مبلغ ۵۰ میلیون تومان دارو تهیه و به صورت رایگان به بیماران ارائه شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک