جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ساعت ۹:۱۷
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خبر داد:

درگیری مسلحانه در شیروان و مصدومیت ۷ نفر / حال یک نفر وخیم است

معاون اجتماعی نیروی انتظامی از وقوع درگیری مسلحانه در شیروان خبر داد و گفت: وقوع درگیری مسلحانه بین اهالی روستای ملاباقر شیروان هفت مصدوم برجای گذاشت.
درگیری مسلحانه در شیروان و مصدومیت ۷ نفر / حال یک نفر وخیم است ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، سجاد نامور،معاون اجتماعی نیروی انتظامی  گفت: وقوع درگیری مسلحانه بین اهالی روستای ملاباقر شیروان هفت مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: عصر روز گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت های ۱۱٠ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی بین افراد محلی در روستای ملاباقر شیروان بلافاکصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با حضور ماموران در محل مشخص شد، تعدادی از افراد محلی در روستای ملاباقر شیروان به دنبال درگیری های قدیمی ملکی با استفاده از چوب و سلاح گرم با یکدیگر درگیر شده اند، افزود: در پی این درگیری هفت نفر از طرفین درگیری مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده اند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه پس از حضور ماموران در محل طرف های درگیر اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده اند، تصریح کرد: در پی این تیراندازی یکی از سربازان انتظامی نیز از ناحیه پا دچار مصدومیت شده است که حال عمومی وی خوب است. 

 نامور با اعلام اینکه ۱۰ نفر از عوامل این درگیری دستگیر شده اند و تلاش برای دستگیری یکی دیگر از نفرات دخیل در درگیری ادامه دارد، تاکید کرد: دو قبضه سلاح از طرفین این درگیری کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک