جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ساعت ۱۱:۳۲

تشدید اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان در 24 ساعت گذشته خبر داد.
تشدید اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اسفراین  ,

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري سپهرآیین، سرهنگ" مجید یگانه پور " با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز به مدت 24 ساعت دراین شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.  
وي با اشاره به اینکه این طرح با همکاری چند اکیپ از پلیس مبارزه با موادمخدر، پلیس امنیت عمومی، آگاهی، کلانتری 11 و پاسگاه های تابعه اجرا شد، افزود: در اجراي اين طرح ماموران با هماهنگي قضائي، در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 8 نفر متهم و خرده فروش موادمخدر شدند. 
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان 14 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین و یک کیلو و200 گرم موادمخدر تریاک، یک دستگاه ماینر و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در اجرای این طرح 4 دستگاه خودرو و 7 دستگاه موتورسیکلت توقیف و راهی پارکینگ شدند.  
سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: هدف از تشدید اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است و همواره از شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ح

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک