یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ساعت ۱۱:۱۷
به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع )و حضرت فاطمه ( س )؛

۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان جرگلانی تحت پوشش کمیته امداد تقدیم شد

رییس کمیته امداد بخش جرگلان در شهرستان راز و جرگلان از اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در بخش جرگلان خبر داد.
20 سری جهیزیه به نوعروسان جرگلانی تحت پوشش کمیته امداد تقدیم شد,

مجتبی اسحاقی، رییس کمیته امداد بخش جرگلان در شهرستان راز و جرگلان در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع ) و حضرت فاطمه (س ) کمیته امداد استان با حضور علما و بخشدار جرگلان به ۲۰ نو عروس تحت پوشش این نهاد در بخش جرگلان پنج قلم کالا شامل یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی تقدیم کرد.

اسحاقی گفت: این جهیزیه ها بر اساس تاریخ ازدواج نو عروسان اهدا شدند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در ابتدا اهدای جهیزیه برای 28 نوعروس مد نظر قرار گرفته بود، با این وجود، کمیته امداد استان در مرحله نخست توانست برای 20 نوعروس جهیزیه تهیه و اهدا کند.

رییس کمیته امداد بخش جرگلان در شهرستان راز و جرگلان افزود: با همراهی خیران همچنین از محل منابع مالی کمیته امداد استان برای هشت نو عروس دیگر نیز جهیزیه در اقلام اشاره شده تهیه و اهدا می شود.

اسحاقی در خاتمه یادآور شد: محل تامین اعتبار برای خریداری جهیزیه 20 نوعروس اشاره شده از محل منابع مالی کمیته امداد استان تامین شد تا به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع )و حضرت فاطمه ( س ) به این نو عروسان تقدیم شوند.

انتهای پیام/رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک