شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ساعت ۹:۵
سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان خبر داد:

درخشش دبیر شیروانی در تدریس برتر کشوری

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: دبیر شیروانی در تدریس شبکه شاد خوش درخشید و تدریس وی به عنوان تدریس برتر کشوری در این شبکه بارگذاری شد.
درخشش دبیر شیروانی در تدریس برتر کشوری,

مظفر نادری، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شیروان اظهار داشت: تدریس دبیر خوش ذوق شیروانی  «بهنام صابری» در فرایند تدریس مجازی سامانه شاد مورد پذیرش قرار گرفت و تدریس درس ریاضی وی در شبکه شاد به عنوان تدریس برتر کشوری بارگذاری شده است.

نادری افزود: شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد) در راستای جبران کاستی های احتمالی فرایند آموزش اقدام به راه اندازی سرویس جدید تحت عنوان تدریس برتر کرده است.

وی ادامه داد: در این سرویس محتوای جامع و با کیفیت آموزشی توسط معلمان سراسر کشور تولید و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

نادری در پایان این موفقیت ارزشمند را به «بهنام صابری» و جامعه فرهنگیان شیروان تبریک و تهنیت گفت و اظهار امیدواری کرد: انشاءالله در آینده نزدیک با توکل بر خدا شاهد موفقیت های چشمگیری در حوزه تعلیم و تربیت شهرستان شیروان باشیم.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک