سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ساعت ۱۲:۱۷
فرمانده نیروی انتظامی فاروج

دستگیری ۲ سارق سابقه دار در فاروج

پوربه گفت: 2 سارق سابقه دار طلاجات کودکان و کهنسالان در شهرستان فاروج دستگیر شدند.
دستگیری 2 سارق سابقه دار در فاروج,
به گزارش صبح فاروج، سرهنگ علیرضا پوربه فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت طلاجات کودکان و کهنسالان در سطح شهر فاروج، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت. 
وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند سارقان را شناسایی کنند، افزود: با تلاش مستمر و بی وقفه صورت گرفته در این رابطه، هر دو سارق دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. 
فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به سرقت طلاجات از کودکان و کهنسالان به روش زورگیری اعتراف کردند، یاد آور شد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و در نهایت روانه زندان شدند. 
سرهنگ پوربه با بیان اینکه پلیس با مجرمان و ناامن کنندگان جامعه با قدرت برخورد می کند، از شهروندان خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی در نگهداریث از اموال خود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند. 
 
انتهای پیام/ 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک