چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۴۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ساعت ۲۱:۱

ذوالفقاری:‌ هیچ حادثه امنیتی در انتخابات روز گذشته نداشتیم

معاون امنیتی وزیر کشور ضمن بیان گزارشی از اقدامات ستاد امنیت انتخابات گفت: با اشراف اطلاعاتی که وجود داشت، هیچ حادثه امنیتی در انتخابات روز گذشته نداشتیم.
ذوالفقاری:‌ هیچ حادثه امنیتی در انتخابات روز گذشته نداشتیم,
حسین ذوالفقاری معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران درباره اقدامات ستاد امنیت انتخابات گفت: از حدود 6 ماه قبل کار برنامه‌ریزی برای تامین امنیت انتخابات شروع شد.

وی‌افزود: برآوردهایی از وضعیت امنیت انجام شد، مسولیت اجرایی و هماهنگی با نیروی انتظامی و با محوریت این نیرو در سطح کشور قرارگاه های امام علی (ع) به موازات شوراهای تامین امنیت شروع شد.

وی افزود: در چند مرحله برآورد امنیت انجام شد. یک مرحله امنیت سال 1400، و مراحلی برای انتخابات انجام شد. 

ذوالفقاری خاطر نشان کرد: با اشراف اطلاعاتی که داشتیم هیچ حادثه امنیتی در انتخابات روز گذشته نداشتیم. 300 هزار نفر به طور مستقیم تأمین شعب اخذ رای را برعهده داشتند. 300 هزار نفر مسئولیت امنیت مرزها و شهرهای کشور را بر عهده داشتند. 

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور بیان داشت: اطلس امنیتی در نهایت دقت در طول این ایام تهیه شد و هر روز این اطلس مورد نظر قرار می‌گرفت و رنگ بندی شهرها تغییر می کرد؛ لذا هیچ حادثه امنیتی و خرابکاری روز گذشته در انتخابات نداشتیم.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک