پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ساعت ۱۰:۳۶
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد:

توزیع بیش از ۹۰ دستگاه کولرآبی به مددجویان زلزله‌زده گرمه و جاجرم

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع بیش از 90 دستگاه کولرآبی بین مددجویان آسیب‌دیده از زلزله در شهرستان‌های گرمه و جاجرم خبر داد.
توزیع بیش از 90 دستگاه کولرآبی به مددجویان زلزله‌زده گرمه و جاجرم ,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، مجید الهی راد بابیان اینکه اکنون 90 خانوار مددجوی آسیب‌دیده از زلزله در چادرها ساکن هستند، افزود: با توجه به فصل گرما این کولرها با کمک خیران تهیه و امروز بین این مددجویان توزیع شد.


وی ارزش کولرهای آبی تهیه‌شده را 110 میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: 50 دستگاه کولر به خانوارهای مددجوی شهرستان جاجرم و 40 دستگاه نیز به مددجویان شهرستان گرمه اهداشده است.


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین به توزیع 600 بسته معیشتی بین خانوارهای آسیب‌دیده این دو شهرستان اشاره کرد و افزود: این بسته‌ها نیز با کمک خیران تهیه‌شده و امروز بین نیازمندان توزیع شد.


وی ارزش هر بسته‌های معیشتی را 400 هزار تومان برشمرد و گفت: 500 بسته به خانوارهای زلزله‌زده گرمه و 100 بسته نیز بین خانوارهای شهرستان جاجرم توزیع‌شده است.


مجید الهی راد گفت: پیش‌ازاین نیز 810 بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی به ارزش 283 میلیون تومان و هفت هزار پرس غذای گرم نیز به ارزش 187 میلیون تومان بین این خانوارها توزیع‌شده است.

 

انتهای پیام/ تقی زاده 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک