پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۴۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ساعت ۱۵:۹
در همایش با رئیسی تا ۱۴۰۸ مطرح شد،

فردی را انتخاب کنیم که راه توسعه را باز کند / اهل سنت حامی آیت الله رئیسی هستند

عبدالجلیل غیادی گفت: ما عنوان این همایش را با رئیسی تا ۱۴۰۸ گذاشتیم چرا اعتقاد داریم اگر  بعد از انقلاب خواسته های ما محقق نشده باشد در این ۸ سالی که آیت الله رئیسی در ریاست جمهوری باشد، محقق می شود.
فردی را انتخاب کنیم که راه توسعه را باز کند / اهل سنت حامی آیت الله رئیسی هستند,

به گزارش عصر اترک، عبدالجلیل غیادی از پزشکان بومی جرگلان و از برگزارکنندگان همایش"  با رئیسی تا ۱۴۰۸ " اظهارکرد: ایران نباید بدون توسعه بماند چون دارای پتانسیل های بالایی است که بخشی از این پتانسیل ها امروز در منطقه محروم جرگلان به نمایش گذاشته شد.

وی گفت: بنده تاکنون در صحنه سیاست حاضر نشده ام اما از ۴ ماه قبل احساس وظیفه کردم با توجه به اقدامات آقای رییسی بخصوص در رابطه با مبارزه با فساد و برنامه های اقتصادی که داشتند، علاقمند شدم که ایشان به صحنه انتخابات بیایند و چنبن شد و من امروز سکوت نکردم و بی تفاوت نماندم چرا که احساس کردم گناه بزرگی مرتکب می شوم اگر اصلحیت اقای رئیسی را به مردم اعلام نکنم .

وی خواسته های جرگلان از جمله ایجاد مدرسه فوتبال، پیست سوارکاری، توسعه منطقه با توجه به پتانسیل های اسب و ابریشم و فرش را بیان کرد.

 

اهل سنت حامی آیت الله رئیسی هستند

آخوند خالمحمد درخشان، رئیس ستاد رویش اهل سنت استان خراسان شمالی نیز در این همایش گفت: این همایش در عرض ۲۴ ساعت ترتیب داده شد و دومین همایش بزرگ در کشور بعد از اهواز است و هدف ما اعلام آمادگی برای انتخاب آقای رییسی است.

وی افزود: امروز یک شخص اصلح،توانمند و نیرومند در بین کاندیداها وجود دارد که کلید مسایل و مشکلات جامعه در دست وی است.

وی با اشاره به محرومیت رازوجرگلان گفت: امید داریم در ۸ سال پیش رو این شهرستان از فقر و بیکاری نجات یابد .

 

آیت الله رییسی خواسته های شما را با پشتیبانی خودتان تحقق خواهد بخشید

مسئول ستاد مردمی آیت الله رئیسی نیز در بخشی از سخنان خود گفت: امروز صحبت از یک انتخاب نیست بلکه صحبت از آغاز یک مرحله ساختن در سطح جهانی است.

قاسم جعفری اظهارکرد: امروز در بین انسان های همدلی جمع شده ایم که آینده خودشان را به نحوه خوبی با انتخاب شایسته رقم خواهند زد .

وی افزود: انتخابات معنایش این است که ما می خواهیم کسی امور را در دست بگیرد که امانتدار و توانمند باشد و بنا به فرموده قرآن الگوی ما باید کسی باشد که بعدا پیشمان نشویم .

جفعری گفت: همه شما خواسته هایی دارید که با پشتیبانی خودتان در طول سالهای آینده تحقق بخشیده خواهد شد چرا که آقای رئیسی ثابت کرده است هرکجا که باشد کارنامه درخشانی دارد و قطعا به مناطق محروم نیز با عدالت توجه خواهد داشت.

عصر روز گذشته در جرگلان با همت مردمی و همراهی علما، پیشکسوتان، معتمدین،نخبگان،فرهنگیان، پهلوانان کشتی، اسبداران، فوتبالیست ها و پیشکسوتان ورزشی، بافندگان فرش و صنایع دستی و نوغانداران و ....همایشی با عنوان "همایش مردمی با رئیسی تا ۱۴۰۸ " با  حضور مسئولین ستاد ها و کمیته های آیت الله رئیسی در خراسان شمالی و شهرستان راز و جرگلان در جرگلان برگزار شد.

انتهای پیام/ رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک